صعود تیم فوتیال کارگر بنه گز نشان از استقامت، شجاعت و غیرت اعضا این تیم است

خبرگزاری پانا : فرماندار تنگستان گفت: صعود تنها تیم فوتبال روستایی استان به لیگ دسته دو نشان از استقامت ، شجاعت و غیرت اعضا این تیم است .

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فرماندار تنگستان در جلسه بررسی مشکلات تیم فوتبال کارگر بنه گز گفت: صعود تنها تیم فوتبال روستایی استان به لیگ دسته دو نشان از استقامت ، شجاعت و غیرت اعضا این تیم است که جا دارد از زحمات تک تک اعضا تقدیر و تشکر نمایم.
احمد جعفری نسب افزود: وجود روحیه ورزشی در افراد ناهنجاری‌های اجتماعی که با خلق و خوی ورزشکاری همخوانی ندارد از بین می برد .
فرماندار تنگستان بیان نمود: ورزش در کلیه اجزای بدن و در تمام مراحل زندگی انسان تأثیر غیرقابل انکار و به سزایی دارد .
جعفری نسب اظهار داشت: تلاش ما بر این است که مشکلات مالی این تیم حل شود و کارگر بنه گز بتواند در لیگ دسته دوم بدون دغدغه پیروز میدان باشد.
وی گفت: در حال رایزنی با مسئولین استانی و کشوری جهت رفع مشکلات مالی این تیم هستیم.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه گز در این جلسه ضمن شرح وضعیت موجود تیم گفت: در چند سال گذشته تاکنون این تیم هیچ تنبیه اخلاقی نشده و در اکثر مسابقات هم نشان اخلاق را کسب نموده ایم.
علی عالی نژاد مشکل عمده تیم کارگر را مشکل مالی دانست و گفت: وقتی تصویه حساب گذشته بازیکنان تیم صورت نگیرد برای شروع فصل جدید تیم به حاشیه می رود .
وی گفت : برخی افراد دنبال این بوده اند که امتیاز این تیم را از ما بخرند ولی استقامت نموده و حاضر به این امر نشده ایم.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان هم در این جلسه گفت: از زحمات تمامی اعضا و کادر فنی تیم فوتبال کارگر بنه گز کمال تقدیر و تشکر را دارم.
عباس بهروزی افزود: این تیم در حال حاضر 150 میلیون تومان بدهی گذشته دارد و برای فصل جدید هم نیازمند 500 میلیون تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار