پیام تبریک نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز امور تربیتی

‌‌کرمانشاه(پانا)- محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز امور تربیتی

متن این پیام به شرح زیر است

هشتم اسفند روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را باید روز تعالى شخصیت انسان و سرآغاز پیوند حرکتى معلمان روشنگر با انبیا واولیاى الهى دانست.

هدف اسلام وهمه ادیان الهى، تربیت و هدایت انسان از موجودی با ابعاد مادى و فطرى به شخصیتى متعالی و الهى بوده است.
همچنان که قرآن کریم تاکید فرموده است تزکیه و تربیت بی شک مقدم بر تعلیم و آموزش است و اولویت دیروز، امروز و فردای جامعه انسانى است و آنچه پس از قرن ها به تجربه بدست آمده است آن است که اگر تربیت اسلامی و دینی مورد اهتمام قرار نگیرد بشر به پست ترین مراتب سقوط خواهد کرد، همچنانکه امروز شاهد هستیم قرن گذشته که پیشرفته ترین امکانات بشر بدست آمد خون بارترین دوره تاریخ شد.
هر چند تربیت اسلامی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی معنایی دیگر یافت، اما قطعا تا سرمنزل مقصود فاصله بسیار است و این بر عهده سیاست گزاران و مسئولان است که در این خصوص گام های لازم را بردارند و با ایجاد راهبرد تربیتى صحیح که از اهداف مورد تاکید امامین انقلاب اسلامى بوده است، مسیر را براى عمل مومنانه فعالان عرصه فرهنگى و تربیتى، هموار سازند و زحمات فراوانی که توسط معلمان و مربیان و کادر تربیتی در نهادهای مختلف کشیده می شود را به هدف نهایی رهنمون سازند.
اینجانب بعنوان خادم مردم شریف کرمانشاه در خانه ملت ضمن تاکید بر توجه به دغدغه مندى رهبرمعظم انقلاب بر فعالیتهاى تربیتى و فرهنگى این ایام را به همه زحمت کشان و دغدغه مندان تربیت اسلامی تبریک عرض می کنم و توفیقات روزافزون آنان را از پروردگار متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار