رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس:

فعالیت باشگاه کونگ فو مسجد علی ابن ابیطالب (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرگرفته می شود

هرمزگان (پانا)-رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان بندرعباس در نشست صمیمی که عصر امروز با مدیر دفتر فرهنگی و مذهبی فرمانداری و اعضای هیئت امنای مسجد علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد از فعالیت مجدد باشگاه کنگ فو این مسجد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت باشگاه کونگ فو  مسجد علی ابن ابیطالب (ع)  با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرگرفته می شود

مسلم عاشوری در این نشست بیان داشت: هر فعالیتی که در مسجد انجام شود باید با محوریت امام جماعت و هیئت امنای مسجد باشد و برای شروع مجدد فعالیت کونگ فو کاران در این مسجد باید مدیر باشگاه کونگ فو با امام جماعت و هیئت امنا هماهنگ باشد.

وی در ادامه گفت: در باشگاه فرهنگی ورزشی مسجد امام علی ( ع ) استعدادهای خوبی وجود دارد که در گذشته ثابت کرده اند می توانند حتی در سطح کشور مقام ارزنده کسب کنند.

مسلم عاشوری در پایان تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای پیشرفت و معرفی بیشتر کونگ فو در بین اهالی محله ششصد دستگاه و محله های همجوار آن بکار خواهیم گرفت تا جوانان را به سمت مسجد و کارهای فرهنگی و ورزشی سوق دهیم.

گفتنی است، حجت الاسلام جهانگیری امام جماعت مسجد امام علی ( ع ) ، حاج علی زارع فرمانده پایگاه بسیج مسجد، محسن بلبل مسئول کمیته فرهنگی مسجد ، سید ابراهیم سید غریب مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مسجد و سایر اعضای هیئت امنا مسجد نیز در این نشست حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار