آشنایی نسل جدید با آثار و افکار شهدا آینده کشور را تضمین می کند

تهران ( پانا ) ـ مدیر آموزش و پرورش منطقه5 تهران، در مراسم رونمایی از یادمان شهدا در دبستان شهید اشرفی اصفهانی، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا و درس آموزی از راه و رسم آنها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی نسل جدید با آثار و افکار شهدا آینده کشور را تضمین می کند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، با حضور یداله شهبازبیگی، مدیرآموزش و پرورش منطقه 5، قاسم سربازیان، کارشناس مسئول پیگیری امور شاهد منطقه 5، عباس افراسیابی، رئیس بنیاد شهید مناطق ۵ و ۲۲ و امیر معصومی، معاون فرهنگی بنیاد شهید، یادمان شهدای دبستان شهید اشرفی اصفهانی افتتاح شد.

شهبازبیگی، در حاشیه این مراسم، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، که فرموده اند: نکته یابی و نکته سنجی از زندگی ارزشمند شهدا و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، ادامه حرکت جهادی و شهادت است، گفت: درس آموزی از زندگی و راه و رسم شهدا، همه ما را به سوی رشد و کمال سوق می دهد. حفظ آثار و خاطرات شهیدان باعث می شود روحیه شهادت طلبی و دفاع از کشور عزیزمان در دل ها زنده بماند و از این جهت است که می تواند تضمین کننده آینده انقلاب و کشور باشد.

وی خاطر نشان کرد: با ساخت یادمان شهدا، می توان دانش آموزان را بیشتر با فرهنگ و مکتب شهدا آشنا کرد. و از مدیران مدارس خواست در این مسیر تمام مساعی خود را به کار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار