معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

مهلت دریافت وام جدید کرونا تا ۱۵ اسفند تمدید شد

زنجان (پانا) - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت ثبت‌نام فعالان و صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده بخش فرهنگ در بحران کرونا برای دریافت تسهیلات مرحله دوم تا ۱۵ اسفندماه جاری تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مهلت دریافت وام جدید کرونا تا ۱۵ اسفند تمدید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرج داود بیگی گفت: بنا به اعلام معاون اقتصادی رئیس­‌جمهور در پنجاه و ششمین ستاد ملی مدیریت کرونا با تمدید مهلت متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی کرونا در حوزه فرهنگ، هنر ‌و‌ رسانه تا نیمه اسفند ماه سال جاری موافقت شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعاتشان بر روی سامانه کارا قرار گرفته است می­‌توانند در مهلت مقرر به سامانه کارا با آدرسhttp://kara.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست تسهیلات مورد نیازشان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد اجرا خواهد شد.

گفتنی است، پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا با نرخ ۱۲درصد بوده و متقاضیان برای بهره مندی از این تسهیلات ابتدا باید از طریق ثبت نام در سامانه کارای وزارت کار مراحل ثبت نام خود را دنبال و پس از تایید سامانه و معرفی به بانک، تسهیلات درخواستی را از طریق شعب بانک دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار