زیر آسمان پاریس چه می گذرد

تهران (پانا) - نمایش «زیر آسمان پاریس» به نویسندگی و کارگردانی پیروز میرزایی در خانه نمایش مهرگان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
زیر آسمان پاریس چه می گذرد

به گزارش روابط عمومی عمارت هنری تُ، نمایش «زیر آسمان پاریس» به نویسندگی و کارگردانی پیروز میرزایی از ۲۷ بهمن ماه سال جاری در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می رود.
این نمایش که به مدت ۲ هفته و هر روز ساعت 17:30 در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان اجرا می شود، داستان زن و مرد صاحب کافه ای در پاریس است که آرزوهای بسیاری دارند. فرانسه درگیر جنگی می شود و آنها امیدوار هستند روزی این جنگ به پایان برسد. تا آنها به آرزویشان برسند اما جنگ هیچ وقت تمام نمی شود و آرزوها به سرانجام نمی رسد.
این نمایش در عمارت هنری تُ به عنوان مجری طرح و به تهیه کنندگی پیروز میرزایی و بازی اشکان افشاری، پروا محزون، پرهام میرزایی، امیر حسین صادقی آماده تولید شده است.
کارگردان نمایش زیر آسمان پاریس، غیر از نویسندگی و تهیه کنندگی، بازیگری و طراحی صحنه این نمایش را نیز برعهده دارد. که پیش از این نمایش سیمرغ را در جشنواره کاتاک هند و همچنین نمایش مرگ مولف را در جشنواره چک و همچنین سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشته است.
رویا خوشبخت: طراح لباس، وحید پیماندار: طراح پوستر و بروشور، جنان صدفی: طراح گریم ، حسن مهدوی:طراح صدا، ایمان مومنی: طراح نور و امید پناهی به عنوان سازنده تیزر، از دیگر عوامل نمایش زیر آسمان پاریس هستند.
همچنین، ایمان مومنی و ریحانه واحدی دستیاران کارگردان و شقایق قهرمانی به عنوان منشی صحنه در این نمایش حضور دارند و محمد حسین رمضانی، محمدرضا همایی و امیرحسین صادقی عوامل صحنه نمایش زیر آسمان پاریس هستند و سارا مولوی نیز عکاسی این نمایش را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار