استاندار آذربایجان غربی:

نظارت بر درج قیمت روی كالاها باید افزایش یابد

خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی گفت: رسیدگی به مسائل و مشكلات بازاریان خصوصا بازار ارومیه مهم است و باید علاوه بر این ، نظارت ها بر درج قیمت های مختلف در روی كالاها نیز افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، وحید جلال زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت موثر واقع شدن نظارت ها و بازرسی های مختلف اظهار داشت: كمیت بازرسی ها مهم است ولی توجه به این كه چه تاثیری در بازار می تواند داشته باشد قابل توجه است چرا كه همیشه افزایش تعداد بازرسی ها منجر به تاثیر گذاری آنها نمی شود.

جلال زاده در ادامه با اشاره به لزوم تقدیر از واحد های صنفی مختلف با شاخص های تعیین شده از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارات آذربایجان غربی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشكلات بازاریان خصوصا بازار ارومیه مهم است و باید علاوه بر این ، نظارت ها بر درج قیمت های مختلف در روی كالاها نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی در قسمت های مختلف دولتی و خصوصی افزود: دستگاههای اجرایی باید این مسئله را بیش از پیش مورد توجه خود قرار دهند و نظارت ها را در این مورد نیز افزایش دهند.
استاندار آذربایجان غربی روزمرگی را آفت اجرایی دستگاههای مختلف نظارتی و اجرایی دانست و خاطر نشان کرد: به جهت این كه ما در ستاد تنظیم بازار استان با منافع مردم ارتباط مستقیمی داریم لذا مدیران ذی ربط باید در خصوص تعیین و نظارت بر قیمت كالاهای مختلف نهایت دقت و توجه را به كار ببندند.
جلال زاده در ادامه با اشاره به این كه لوازم مورد نیاز دانش آموزان باید با نظارت و بررسی دقیق كارشناسان ذیربط تهیه شود افزود: توجه به طراحی ها و تولیدات مختلف و استفاده از فرهنگ دینی و اسلامی در نحوه تولید آنها و درج شكل های مختلفی كه می توانند پیام مفیدی را به دانش آموزان القا كنند باید در این زمینه مورد توجه جدی قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار