رتبه های برتراستانی ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی چناران تجلیل شدند

چناران ( پانا)- با حضور علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش، حسن لعل علیزاده معاون آموزشی به همراه کارشناسان آموزش و پرورش چناران، از دانش آموزان، ناظران، داوران، مدیران و دبیران راهنما شهرستان چناران در ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رتبه های برتراستانی  ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی  چناران تجلیل شدند

علی شمشادی، مدیر آموزش و پرورش چناران، طی مراسمی از برترین های جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ که حائز رتبه های برتر استانی در ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شده بودند تقدیر کرد.

شمشادی ضمن تشکر از دانش آموزان و کلیه عوامل اجرایی مسابقات متذکر شد: هدف از برگزاری این جشنواره ها و مسابقات، کشف استعداد و علایق دانش آموزان، مهارت آموزی و آشنایی با بازار کسب و کار است.
مدیر آموزش و پرورش چناران ادامه داد: یکی از راه های موفق هدایت تحصیلی دانش آموزان شرکت در این جشنواره هاست که فرصتی برای بروز و ظهور استعداد دانش آموزان است که با انتخابی درست مسیر و آینده شغلی و تحصیلی خود را تضمین می کنند.

در ادامه حسن لعل علیزاده، معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در خصوص لزوم شرکت دانش آموزان در این مسابقات تاکید داشته و خاطر نشان کرد: تشویق و شرکت فعال دانش آموزان در مسابقات می تواند فضای کلاس و درس را برای دانش آموزان جذاب تر کند.

در پایان با اهداء جوایز از دانش آموزان و لوح سپاس از ناظران، داوران، مدیران و دبیران راهنما تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار