با همکاری بنیاد خیریه پوشاک فجر

‎عیدانه نوروز ۱۴۰۰ به دانش آموزان بی بضاعت

تهران(پانا)- بنیاد پوشاک فجر با هدف حمایت از دانش آموزان یتیم، بی بضاعت و کمتر برخوردار مدارس تهران، این بار در منطقه ۱۵ با هماهنگی مدیر آموزش و پرورش منطقه، دانش آموزان گروه هدف (دانش آموزان نیازمند) را شناسایی و سپس از همین مبادی، کمک های خیرین به صورت کارت های پوشاک تهیه شده و از طریق مدارس بین خانواده ها توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
‎عیدانه نوروز ۱۴۰۰ به دانش آموزان بی بضاعت

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15،صبح امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه محمد حسن توکل کارشناس مسئول انجمن اولیاومربیان با حبیب الله نیکنام مدیرعامل بنیادخیریه پوشاک فجر دیدار و گفتگو کرد.

این بنیاد همه ساله با یاری گرفتن از خیرین؛ همت خدمت به محرومان آبرومند بسته است تا برخی نیازمندی های دانش آموزان کم بضاعت را بر طرف نمایند. بنیاد پوشاک فجر با هدف حمایت از دانش آموزان یتیم، بی بضاعت و کمتر برخوردار مدارس تهران تأسیس شده و سالیان طولانی است که همکاری نزدیکی با اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران دارد.

همچنین این بنیاد توانسته با استفاده از خدمات خیرین؛ پوشاک و البسه مورد نیاز دانش آموزان کم برخوردار را در آستانه عید نوروز تأمین نماید. بر اساس ساز و کار پیش بینی شده تحت پوشش شبکه ای هماهنگ متشکل از بنیاد فجر؛ خیرین، و انجمن های مدارس تهران، دانش آموزان گروه هدف (دانش آموزان نیازمند) را شناسایی و سپس از همین مبادی، کمک های خیرین به صورت کارت های پوشاک تهیه شده و از طریق مدارس بین خانواده ها توزیع می‌شود.

گفتنی است البسه خریداری شده در فروشگاهی که به همین منظور دایر شده، در غرفه های مجزا و منفک در قالب و شکل یک فروشگاه بزرگ در بلوار کشاورز ، جنب بیمارستان پارس ، مجتمع تجاری سامان فروشگاه فجر عرضه شده و با حفظ منزلت و کرامت خانواده ها و دانش آموزان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در چهار چوب پروتکل های بهداشتی بین آنها توزیع می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، ضمن گفت و گو با حبیب الله نیکنام مدیرعامل بنیاد خیریه پوشاک فجر ،در جریان روند فعالیت حمایتی این بنیاد، و چگونگی تامین پوشاک نوروز دانش آموزان بی بضاعت و یتیم قرار گرفت.
شهریاری با اشاره به اینکه انگیزه برای خدمت در این بنیاد خیریه مشهود است، اظهار داشت: نقش این حمایت ها در بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان تحت پوشش، و آماده نمودن آنان برای تحصیل بدون دغدغه بسیار موثر است.

شایسته است مدیران مدارس با همکاری انجمن های اولیا و مربیان با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت خیرین منطقه به منظور تأمین پوشاک دانش آموزان نیازمند مدارس استفاده کنند.
شایان ذکر است : در این دیدار حبیب الله نیکنام مدیرعامل بنیاد خیریه پوشاک فجر نیز گزارش مفصلی از 34 سال فعالیت بنیاد، و هماهنگی تنگاتنگ با آموزش و پرورش ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار