مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در استان اصفهان

اصفهان(پانا)-مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان خبر داد در استان اصفهان از عصر امروز تا روز پنج شنبه توفان لحظه ای در نواحی غرب، شرق، جنوب و بارندگی با شدت بیشتر در مناطق غرب و جنوب اصفهان رخ می دهد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش  8 تا 12 درجه ای دما در استان اصفهان

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان به پانا گفت: توفان لحظه ای از عصر امروز تا روز پنج شنبه نواحی غرب، شرق، جنوب اصفهان را در برخواهد گرفت.

وی افزود: در مناطق غرب و جنوب بارندگی با شدت بیشتر و به میزان کمتر تمام مناطق استان را در برخواهد گرفت. همچنین این بارندگی همراه با کاهش دید افقی گرد و خاک محلی در شرق و اختلال تردد در محورهای جاده ای است.

شیشه فروش اضافه کرد: از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده افت محسوس دما بین8 تا12 درجه را در استان اصفهان شاهد خواهیم بود و توصیه مدیریت بحران در محکم کردن سازه های موقت و ناپایدار و گلخانه ها در برابر وزش باد است.

وی اضافه کرد: عدم استقرار و قرار گرفتن زیر درختان بلند و فرسوده، عدم صعود به ارتفاعات، رعایت اصول ایمنی رانندگی در شرایط تند باد و گرد و خاک و اجرای طرح های کاهش خطر آبگرفتگی وانسداد راه ها در نیمه غربی و جنوب استان و صرفه جویی تمامی مشترکین در مصارف برق و گاز از توصیه های دیگر مدیریت بحران استان به مردم اصفهان است.

خبرنگار:حسن تقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار