معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

هدف از برگزاری دوره توانمندسازی، استفاده از نظرات اساتید برجسته در حوزه های قرآنی است

بجنورد(پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن های آموزش و پرورش سراسر کشور، از فعالیت 11 دارالقرآن در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری دوره توانمندسازی، استفاده از نظرات اساتید برجسته در حوزه های قرآنی است

پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن های آموزش و پرورش سراسر کشور به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی آموزش و پرورش صورت مجازی در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین پایگاه ها و مراکز پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش که به صورت تخصصی به امر آموزش روخوانی و روانخوانی، حفظ و قرائت قرآن کریم دانش آموزان می پردازد، دارالقرآنها هستند که ترویج، گسترش و توسعه امر آموزشی قرآن در بین نسل نوجوان و جوان نیازمند ابزارها و راهکارهای خلاقانه و جدید است که در دوره های توانمندسازی ارائه خواهد شد.

محمد اکرامی‌فر افزود: مهمترین هدف از برگزاری دوره توانمندسازی استفاده از نظرات اساتید برجسته در حوزه های قرآنی و همچنین تبادل‌نظر بین مدیران مراکز دارالقرآن و ارائه فعالیتهای موثر و تجربیات موفق توسط دارالقرآن ها است.

دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن های سراسر کشور هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود که امسال پنجمین دوره آن به مدت سه روز از 27 بهمن لغایت 29 بهمن 1399 به میزبانی استان تهران و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است تعداد دارالقرآن های استان خراسان شمالی 11 مرکز است که در حوزه آموزش تخصصی قرائت و حفظ قرآن و برگزاری محافل قرآنی و مسابقات قرآن، عترت و نماز فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار