جهانشاهی: عمل به دستورات قرآنی اصلی ترین مسیر رسیدن به حیات طیبه

تهران (پانا) - سعید جهانشاهی معتقد است اصلی ترین مسیر رسیدن به حیات طیبه عمل به دستورات قرآنی است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جهانشاهی: عمل به دستورات قرآنی اصلی ترین مسیر رسیدن به حیات طیبه

سعید جهانشاهی؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه 14 در جلسه شورای دارالقرآن های منطقه 14 که با حضور عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، طه حسینی؛ کارشناس مسئول قرآن،عترت و نماز، کارشناسان و مدیران دارالقرآنهای خاناتی و بشری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و حلول ماه رجب، بر اهمیت قرآن و عمل به دستورات قرآنی جهت حیات طیبه تاکید کرد.

جهانشاهی ادامه داد : تاثیر قرآن در کار و برکت آن در زندگی بسیار زیاد است و باید به اینکه در راه قرآن خدمت می کنید افتخار کنید.

در ادامه عدل لاله، پس از تبریک میلاد امام محمد باقر علیه السلام، گفت: دانش آموزان منطقه 14 همواره در مسابقات قرآنی از جایگاه خوبی برخوردار بوده اند که این نشان از بافت مذهبی خانواده ها و ثمره برنامه ریزی های دقیق و دلسوزانه همکاران ما در حوزه قرآن است.

عدل لاله افزود: امسال با پیگیری های به عمل آمده برای اولین بار مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان از طریق نرم افزار صورت پذیرفت که در شهر تهران و حتی کشور بی سابقه بوده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 گفت: از مزیت های اجرای مسابقات از طریق نرم افزار را می توان به دسترسی لحظه ای به آمارو نتایج و همچین افزایش دقت و سرعت در داوری هارا برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار