مدیر اجرایی کانون فرهنگی هنری میعاد

دانش آموزان هم می توانند در سامانه ی بچه های مسجد صفحه شخصی داشته باشند

کاشمر (پانا)- مدیر اجرایی کانون فرهنگی هنری میعاد گفت: دانش آموزان هم می توانند در سامانه ی بچه های مسجد کل کشور صفحه شخصی داشته باشند و فعالیت ‏هایشان را در آنجا ثبت کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان هم می توانند در سامانه ی بچه های مسجد صفحه شخصی داشته باشند

سید جلال شهری مدیر اجرایی کانون فرهنگی هنری میعاد در گفت و با پانا گفت: درایام کرونا نماز گزاران در مرحله اول اوج شدید کرونا از حضور در نماز جماعت پرهیز کردند. وهنوز هم خطر کرونا درکمین است اضطراب حضور در جمعیت ومسجد دارند.

وی ادامه داد: در مسجد جامع تعداد زیادی ماسک خریداری شده و افرادی که ماسک ندارند به آنها ماسک رایگان داده می شود.

وی افزود: خدمتگزاران مسجد جامع قبل از کرونا از اوایل صبح که درب مسجد باز می کردند و تا ساعاتی بعد از نماز حضور داشتند، ولی اکنون قبل از اذان درب باز می شود و بلافاصله بعد از نماز ورفتن نماز گزاران، فقط ساعتی برای نظافت و برنامه ریزی حضور دارندو بلافاصله مسجد تعطیل می شود.
شهری گفت: برنامه های فرهنگی و هنری مثل کتابخوانی با تعطیلی مواجه شده، ولی قرائت قرآن و بعضی برنامه های فرهنگی با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر اجرایی کانون ادامه داد: یکی از کارهای جذب نماز گزاران حضور نوجوانان وفعالیت درمسجد شامل مکبری، جمع آوری فرش ها در تابستان و توزیع احادیث و روایات در نماز جمعه و کتابخانه سیار است.
شهری افزود: دانش آموزان مسجدی عضو سایت بچه های مسجد کل کشور هستند و هرکدام کارتابل جدا گانه دارند و امتیازها و فعالیت هایشان ثبت می شود وآخر هرفصل مورد تقدیر قرار می گیرند.

سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار