با حضور شهردار تهران انجام شد؛

رونمایی از «باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان»

تهران (پانا)- با حضور شهردار تهران از «باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان» نیز رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از «باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان»

محسن صفرزاده مدیرعامل شرکت تهران گشت ارغوانی با تشریح فعالیت‌های باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان عنوان کرد: این باشگاه با هدف حفظ مخاطبان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تقویت ارتباط بین مراکز فرهنگی هنری و شهروندان راه‌اندازی شده است. برای اعضای باشگاه تخفیفاتی پیش‌بینی شده تا بتوانند با هزینه کمتری خدمات سازمان فرهنگی هنری شامل عضویت در کتابخانه‌ها، تماشای فیلم در پردیس‌های سینمایی، خرید از فروشگاه باغ کتاب تهران، تورها و... را دریافت کنند. البته با مجموعه‌هایی بیرون از سازمان نیز مذاکره کرده‌ایم که تخفیفاتی ارائه شود که هتل‌ها، مراکز تفریحی، مراکز ورزشی و... از جمله آن است.

وی اضافه کرد: تا کنون بیش از ۶۰۰ مرکز پذیرنده به اعضای باشگاه ارائه خدمات می‌کنند که به دو شکل حضوری و مجازی قابل استفاده است. زیرساخت این باشگاه که با همکاری بانک ملت ایجاد شده، به گونه‌ای است که در حال حاضر چهار میلیون مشتری بانک ملت از آن استفاده می‌کنند. این امکان وجود دارد که این باشگاه به صورت یک ابرباشگاه به همه بخش‌های شهرداری تهران ارائه خدمت کند و این کار به صورت آزمایشی آغاز شده است.

در این نشست همچنین سید علیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی، علیرضا زندوکیلی معاون هنری، محمد امینی معاون هماهنگی، برنامه‌ریزی و امور شوراها و سعید صدرائیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های این سازمان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار