افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزان اردبیلی

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: سرانه ورزشی دانش آموزان از 19 صدم درصد به 21.61 درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزان اردبیلی

احمد ناصری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل در گفت وگو با پانا با اشاره به فعالیت های عمرانی یکساله آموزش و پرورش استان در خصوص تربیت بدنی اظهارکرد: 3 باب زمین چمن مصنوعی و 1 باب سالن سقف کوتاه به مساحت 2279 مترمربع و با هزینه 1 میلیارد و 400 میلیون ریال راه اندازس شده است.

او از افتتاح 8 کلاس درس تربیت بدنی به مساحت 1053 متر مربع از اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت استان با هزینه 2 میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در ادامه خاطر نشان ساخت: 9باب سالن چند منظوره سقف بلند و1باب زمین چمن مصنوعی نیز به مساحت 5918 متر مربع از اعتبار استانی ( 27 صدم درصد ارزش افزوده) توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با هزینه 18 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

ناصری همچنین از توزیع اعتبار تربیت بدنی در سالجاری در 7 مرحله با عنوان کمک هزینه مجتمع های ورزشی در حال بهره برداری جهت تعمیر، محوطه سازی، ایمن سازی و تعویض کف پوش خبر داد و گفت: تجهیزات ورزشی در قالب کاروان با عنوان "مهر با نشاط" با اعتبار 6 میلیارد ریال تهیه و در بین مدارس مناطق و نواحی استان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار