جشنواره زمستان شاد سازمان دانش آموزی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره زمستان شاد با عنوان شادمانه های برفی با هدف تجمیع و جریان سازی فعالیت ها و پویش های زمستانه سازمان دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره زمستان شاد سازمان دانش آموزی در آذربایجان شرقی برگزار می شود

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: جشنواره زمستان شاد در 6 محور و پویش دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر بهشت، سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین جهت شاداب سازی برگزار می شود.

وی با بیان این که اعضای پیشتازان تمام دوره های تحصیلی، مربیان پیشتاز و خانواده اعضا و مربیان تشکل پیشتازان می توانند در این پویش شرکت کنند، ادامه داد: در رابطه با پویش های دهه بصیرت و یاوران انقلاب علاقمندان می توانند آثار خود را تا 27 بهمن ماه به سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: دانش آموزان می توانند برای شرکت در پویش بوسه بر بهشت نیز آثار و محتواهای تولید شده با موضوع بوسه مهر دانش آموزان بر دستان مادران، تکریم مادران آسمانی، فضاآرایی منازل به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، دکلمه و شعر خوانی و اجرای دابسمش با زمینه های مناسبتی را در قالب فیلم، عکس و نقاشی تا23 بهمن ماه ارسال کنند.

علیزاده بیان کرد: پویش سپاس مربی به مناسبت هفته امور تربیتی برگزار می شود و دانش آموزان می بایست آثار خود را در قالب فیلم، عکس و نقاشی از یک تا 8 اسفندماه ارسال کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در پویش جشن نیکوکاری 18 تا 22 اسفند ماه است که آثار تولید شده می تواند در رابطه با همکاری و همیاری سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت تهیه اقلام نوروزی برای دانش آموزان نیازمند توسط دانش آموزان و خانواده ها سایر ارگان ها باشد.

علیزاده بیان کرد: دانش آموزان می توانند برای شرکت در پویش جشن تولد زمین آثار و محتواهای تولید شده خود با موضوع کاشت و نگه داری نهال در مکان های عمومی مانند پارک و درب منزل و یا باغچه های منزل با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با همکاری دوستان و خانواده را از 15 تا 22 اسفندماه به سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه خود ارسال کنند.

وی گفت: آثار رسیده به سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه پس از پایش اولیه به استان ارسال می شود و پس از پایش نهایی، آثار برگزیده توسط استان به سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ارسال می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: گروه های تخصصی ارزیابی پس از بررسی، آثار منتخب را جهت اخذ آرای مخاطب در سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد با نام ساپ و با آدرس parvareshi4@ ارائه می کنند و منتخبین با رای مستقیم دانش آموزان انتخاب و از نفرات برتر در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار