انصاری راد: دوره آموزشی "روش صحیح مطالعه" برای دانشجومعلمان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - به گفته معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان دوره خود خوان ارتقای عادت‌های مطالعه با هدف بهبود عملکرد تحصیلی و تغییر عادت‌های مطالعه دانشجومعلمان در دوران کرونا برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
انصاری راد: دوره آموزشی "روش صحیح مطالعه" برای دانشجومعلمان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اعلام خبر برگزاری دوره آموزشی خودخوان ارتقاء عادت های مطالعه موثر ویژه دانشجویان و با بیان اینکه مطالعه‎ جزوه‌ها و کتاب ‎های مفید یکی از بهترین راه‌های مقابله با اضطراب‌ ناشی از شیوع ویروس کرونا و پشت سر گذاشتن این دوره در خانه می باشد، افزود: بخشی از اضطراب و نگرانی‌ها مربوط به امتحانات و آزمون‌های مجازی در دوران کرونا است و در این زمینه دانشجویان باید از ساختاری مشخص برای درس خواندن و مطالعه پیروی کنند.

انصاری راد بیان کرد: اداره کل مشاوره بهداشت و سلامت با هدف بهبود عملکرد تحصیلی و تغییر عادت های مطالعه دانشجومعلمان در دوران کرونا دوره خود خوان ارتقا عادت های مطالعه موثر را برگزار می کند.

وی افزود: روش صحیح مطالعه، یک هنر، فن و مهارت است که باید آن را آموخت و اگر درست انجام شود، موفقیت های بسیار زیادی را به لحاظ علمی و روانی به همراه خواهد داشت.

معاون دانشجویی با اشاره به اینکه از تاریخ 15 بهمن لغایت 27 بهمن ماه فرصت ثبت نام از طریق لینک http://elearning.cfu.ac.ir جهت شرکت در دوره آموزشی خودخوان برای دانشجومعلمان وجود دارد افزود: از دانشجومعلمانی که موفق به کسب نمره بالا در این آزمون می شوند تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار