فعالیت های دانش آموزی یکی از روشهای انتقال آرمانهای انقلاب به نسل جوان است

تهران ( پانا ) - مسئول اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران، در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب، در منطقه 5 تهران، بر لزوم انتقال ارزش های انقلاب و اسلام به نسل جوان و زمینه سازی برای اجرای هرچه کاملتر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های دانش آموزی یکی از روشهای انتقال آرمانهای انقلاب به نسل جوان است

اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان منطقه 5 به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نهمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب کرده است. این جشنواره دانش آموزی از 12 تا 22 بهمن ماه و متناسب با وضعیت فراگیری بیماری کرونا به صورت مجازی در تمامی مدارس تحت پوشش و از طریق بارگذاری مطالب و محتوای تولیدی دانش آموزان در بستر نرم افزار شاد برگزار می شود.

دفاتر اتحادیه انجمن اسلامی تعدادی از مدارس منطقه از جمله دبیرستان امام هادی (ع) و هنرستان پیام در مسجد جامع بعثت محله باغ فیض اقدام به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب کردند.این نمایشگاه در ده غرفه و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین رسالت و مسئولیت دانش آموزان انقلابی در پنجمین دهه انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

به همین مناسبت محمدعلی صمیمی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران و هیئت همراه، خدیجه آزاد، مسئول سازمان دانش آموزی منطقه 5 و یاسر جنگی، رابط اتحادیه انجمن اسلامی در منطقه 5، از این نمایشگاه بازدید کردند. آن ها با استماع روایتگری دانش آموزان از غرفه ها، بر نقش نوجوانان و دانش آموزان در پیشرفت ایران اسلامی، به تمجید و تشویق دانش آموزان مجری پرداختند.

صمیمی در این بازدید بر اهمیت آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با آرمان های انقلاب تاکید کرد و گفت: به فرموده امام خمینی (ره)، چشم امید ما به جوانان و نوجوانان است. پس باید با معرفی مفاهیم و ارزش های بلند انقلاب به نسل آینده زمینه آشنایی و پیشرفت های نسل جدید در این زمینه را فراهم کنیم. فعالیت های دانش آموزی یکی از بهترین روش های انتقال این مفاهیم است.

وی در پایان فتح قله های رفیع در تمام زمینه های علمی، فرهنگی، تولیدی و ... را به دست جوانان ایرانیاز خداوند متعال خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار