به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

جشنواره استانی پارک گام در تبریز برگزار شد

تبریز(پانا) - جشنواره استانی پارک گام بمناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تفرجگاه عون بن علی تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره استانی پارک گام در تبریز برگزار شد

اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، طرح ملی پارک گام برنامه ای خانواده محور است که با حضور بانوان علاقه مند به ورزش در تفرجگاه عون بن علی تبریز برگزار شد.

جاویدان معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در این جشنواره گفت: طرح ملی پارک گام برنامه ای خانواده محور است که با هدف افزایش میزان شادابی، بالا بردن انگیزه و سلامت جسمی، روحی و روانی آحاد جامعه ایجاد شده است.

جاویدان در ادامه گفت: ورزش پیاده روی به عنوان یکی از کم هزینه ترین رشته های ورزشی به شمار می رود که در فضای باز و در دامن طبیعت بدون محدودیت سنی می توان انجام داد.

معاون ورزش بانوان استان افزود: در روزهایی که بیماری منحوس کرونا سایه سیاهی بر جامعه افکنده است، برگزاری برنامه های ورزشی که در فضای باز می تواند تاثیر خوبی در شادابی، سلامت جسمانی و روانی مردم داشته باشد.

جاویدان همچنین در ادامه بیان کرد: ورزشکاران علاقه مند به طرح پارک گام می توانند با استفاده از اپلیکیشن پیاده روی همراه گام میزان فعالیت خود را مشاهد و نسبت به افزایش فعالیت خود در روز های بعدی تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.

در پایان جشنواره استانی پارک گام که با استقبال خوبی از بانوان همراه بود به قید قرعه جوایزی اهداء به بانوان حاضر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار