از سامانه جامع آموزشی پیشتازان در اصفهان رونمایی شد

اصفهان ( پانا) - گروه ویژه پیشتازان سازمان دانش آموزی استان اصفهان پس از بیش از یک سال تلاش موفق به رونمایی وبسایت «سامانه جامع آموزشی پیشتازان» به نام «ایران اسکات» شدند. این سامانه آموزشی در آدرس IranScout.ir قابل دسترسی است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
از سامانه جامع آموزشی پیشتازان در اصفهان رونمایی شد

گروه ویژه پیشتازان سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مهر ماه سال گذشته، برنامۀ راه اندازی وبگاه و کانال های آموزشی پیشتازان را شروع کردند. سرانجام در آذر ماه سال 1399 اجرای این برنامه با موفقیت به پایان رسید. در این سامانه جامع آموزشی تمامی مفاد و موارد آموزشی پیشتازان از جمله «دانش مهارتی مربیان پیشتاز» و «دانش تشکیلاتی مربیان پیشتاز» قابل دسترسی است.

در حوزۀ دانش مهارتی پیشتازان، تمامی آموزش ها در مباحث «امداد و نجات و کمک های اولیه»، «کار با طناب و آشنایی با گره ها»، «چوب بندی»، «مخابرات»، «کوهپیمایی»، «فریادهای شادی»، «اجاق صحرایی»، «چادر و چادرزنی»، «کاغذ و تا»، «بازی و سرگرمی»، «جهت یابی و نقشه خوانی»، «طبیعت و حفظ محیط زیست»، «تغذیه و سلامتی»، «مهارت های نگارشی» و «هم اندیشی» در این سایت موجود می باشد. همچنین در حوزۀ دانش تشکیلاتی پیشتازان، موارد آموزشی در مباحث «اساسنامه سازمان دانش آموزی»، «آشنایی با لباس فرم، درجه و نشان»، «آداب معاشرت»، «فرامین نظام جمع»، «مشق سلام و احترامات»، «آرایشات نظامی»، «مراسم تشکیلاتی و فرهنگی» و «جلسات گروه» قرار گرفته است. آموزش های حوزۀ «دانش معرفتی پیشتازان» هم در حال بارگذاری بر روی سایت هستند.

به گزارش «حسین حسن زاده»، مربی و مدرس گروه ویژه پیشتازان سازمان دانش آموزی استان اصفهان، وبسایت ایران اسکات تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در فضای مجازی را کسب کرده است. برای سهولت استفاده از سایت برای پیشتازان سازمان دانش آموزی ترافیک مصرفی در این سایت به صورت نیم بها محاسبه می شود. علاوه بر این آموزش ها در خصوص مبحث «گره و چوب بندی» برای فهم آسانتر به صورت تصویر متحرک آورده شده است. همچنین سعی شده است تا فایل صوتی «فریادهای شادی»، «سرودهای سازمان دانش آموزی» و «موسیقی ویژۀ مراسم حاملان قرآن» قرار گیرد. همچنین به مناسبت دهۀ فجر و روز مادر و همچنین رونمایی عمومی از وبسایت «ایران اسکات»، تا تاریخ 20 بهمن چالشی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) در این وبسایت برگزار می‌شود و به برندگان جوایزی تعلق می‌گیرد.

با وجود این بستر آموزشی، پیشتازان برای دریافت آموزش های مخصوص خود دیگر نیاز به مراجعه به کتب و ... ندارند و مستقیما از طریق «سامانه جامع آموزشی پیشتازان» از آموزش های مورد نظر خود استفاده خواهند کرد. همچنین در صورت داشتن سؤال یا اشکال در خصوص آموزش ها می توانند به صورت مستقیم در وبسایت مطرح کنند و پاسخ خود را از مربیان و مدرسین برتر کشور بگیرند. این سامانه آموزشی از طریق آدرس https://iranscout.ir برای عموم، قابل دسترسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار