۱۰هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در شهرری توزیع شد

شهرری(پانا)-همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر وایام میلاد خجسته حضرت زهرا (س) آیین اهدای ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه شهرستان ری به منظور توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گرارش روابط عمومی سپاه حضرت عبدالعظیم علیه السلام، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در این آیین اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 10 هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش 300 هزار تومان است با مشارکت خیران، روحانیان و بسیجیان تهیه شده است.

او با اشاره به تلاش‌های جهادی طلاب و بسیجیان برای پیگیری و وصول این بسته‌های معیشتی افزود: طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته آمارهای تفکیکی افراد نیازمند واقعی در بخش‌ها جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی تهیه شده که می‌تواند برای اقدامات بعدی نیز موثر باشد.

او تاکید کرد: شأن محرومان بالاتر از این است که هنگام توزیع این بسته‌های معیشتی خدشه‌ای به آن وارد شود بنابراین باید در نهایت مراقبت این بسته‌ها توزیع شود.

در ادامه روح الله قنبری با اشاره به تهیه این بسته‌های معیشتی با مشارکت نهادهای مختلف اظهار داشت: ششمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ری با توزیع 10 هزار بسته معیشتی آغاز شده است.

او افزود: از ابتدای شروع همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در مجموع 200 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان ری در میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم بیان کرد: در تهیه بسته‌های معیشتی از ابتدا تا کنون از ظرفیت‌های شهرستانی، صنوف، مساجد و پایگاه‌های بسیج استفاده شده است.

قنبری عنوان کرد: امروز در ششمین مرحله از توزیع این کمک‌ها تعداد 10 هزار بسته معیشتی با حضور مسئولان شهرستان ری که از ظرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه شده توزیع می‌شود.

او با تاکید بر ضرورت ادامه این برنامه‌ها تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا بیان کرد: جامعه هدف توزیع این بسته‌های معیشتی افراد کم برخوردار، نیازمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا هستند که بانک اطلاعاتی این افراد از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، کمیته امداد، مجموعه بهزیستی و خیریه‌های فعال در سطح شهرستان تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار