راه یابی گروه تواشیح فائزون از آموزشگاه جهان تربیت منطقه 10 به مسابقات کشوری هم خوانی و مدیحه سرایی دانشٖ آموزی مقطع متوسطه

تهران( پانا)- قدکیان؛ کارشناس حوزه قرآن ، عترت و نماز منطقه 10 از راه یابی گروه تواشیح فائزون منطقه 10به مسابقات کشوری هم خوانی و مدیحه سرایی دانش آموزان متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی گروه  تواشیح فائزون از آموزشگاه جهان تربیت منطقه 10 به مسابقات کشوری هم خوانی و مدیحه سرایی دانشٖ آموزی مقطع متوسطه

مرتضی قدکیان، کارشناس حوزه قرآن، عترت و نماز منطقه 10 گفت: در مرحله نخست این مسابقات که سال گذشته برگزار شد، گروه فائزون از آموزشگاه جهان تربیت موفق به کسب رتبه نخست در سطح آموزشگاه های منطقه 10 شد و به مرحله استانی مسابقات مذکور راه پیدا کرد. در مرحله استانى با تیم هاى سایر شهرستان ها به رقابت پرداختند و در پایان با درخشش خود به همراه نه تیم دیگر از استانهای مختلف به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی افزود: چهارمین دوره مسابقات مرحله کشوری به میزبانی استان سمنان با حضور 10 استان در حال برگزاری است و گروه فائزون از آموزشگاه جهان تربیت نماینده استان تهران است که در این مسابقات به رقابت با دیگر دانش آموزان از استان های دیگر می پردازد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه 10 ضمن اشاره به این مطلب که این مسابقات هم اکنون به صورت مجازی و به صورت لایو( زنده)، در حال برگزاری است یادآور شد به منظور تشویق و همراهی این عزیزان غلامعلی ارغوانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 و فاطمه حقانی معاونت پرورشی منطقه 10 در محل اجرای برنامه گروه فائزون در دار القرآن نور حضور پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار