مدیر پژوهشسرای ابن سینا خبر داد:

برگزاری اولین جلسه پنج‌شنبه‌های نانویی، این هفته در شبکه شاد

تهران (پانا)- پژوهشسرای ابن سینا پیشگام در عرصه های آموزش مجازی با پنج ‌شنبه‌های نانویی، فرصتی طلائی برای یادگیری نانو در راستای دومین مسابقات کشوری نانو فراهم آورده است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه پنج‌شنبه‌های نانویی، این هفته در شبکه شاد

نیازی، مدیر پژوهشسرای ابن سینا در گفت‌وگو با پانا گفت: در شرایطی که بیماری کرونا دانش آموزان را از آموزش حضوری محروم کرده و باعث رونق فضای مجازی و آموزش های غیر حضوری شده، پژوهشسرای ابن سینا به قطب کشوری فناوری نانو تبدیل شده است. با تبدیل این تهدید به فرصت و بهره گیری از ظرفیت حضور دانش آموزان در نرم افزار شاد و برگزاری کارگاه های آنلاین، دانش آموزان را در این شرایط یاری می کند.
وی افزود: در این راستا پژوهش سرای ابن سینا، با همکاری ستاد نانو به برگزاری برنامه پنجشنبه های نانویی اقدام کرده است. این برنامه هر هفته پنجشنبه به مدت ۱۵ هفته کارگاهی جذاب و رایگان برای دانش آموزان و دبیران خواهد بود. و اولین جلسه همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود. پس از محتوای ارائه شده، مسابقه آنلاین با اهدا جوایز برگزار خواهد شد. همچنین در پنجشنبه های نانویی محتواهای مناسبی جهت آشنایی دانش آموزان با محورهای دومین مسابقه نانو ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است اولین جلسه از این برنامه جذاب روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۹ از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه به کانال قطب کشوری نانو به آدرس@nanoghotb_ebnesina15 مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار