مدیرکل صداوسیمای استان سمنان:

برگزاری برنامه های قرآنی، نیاز جامعه امروز ما است

سمنان (پانا) - مدیرکل صداوسیمای استان سمنان، با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد تلاوت و تدبر در آیات قرآن، حس خوشی به انسان می‌دهد و جامعه امروز ما به این احساس خوش و نشاط معنوی نیاز دارد و از کمبود آن رنج می‌برد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه های قرآنی، نیاز جامعه امروز ما است

حجت الاسلام مصطفی توکلیان، در حاشیه میزبانی مجازی استان سمنان در چهارمین دوره مسابقات نهایی هم خوانی و مدیحه سرایی دانش آموزان کشور، در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه اگر انسان‌ها از معرفت، کمال و حس خوش معنوی سیراب شوند، جامعه را به تعالی و اوج می‌رسانند، گفت: باید فضاسازی و گفتمان حفظ قرآن را در جامعه توسعه دهیم.

وی با عنوان این مطلب که این دست برنامه ها، نیاز معنوی جامعه ما است؛ خصوصا در جامعه دانش آموزی که نیاز مبرمی به تقویت معنوی، حراست و حمایت های معنوی دارند، خاطرنشان کرد: قرآن یکی از مظلوم ترین متون دینی ماست که هرچقدر بیشتر به آن پرداخته و در رابطه با آن بدانیم، مجدد گمان بر این می بریم که این دریا اینقدر عمیق است که ما شاید نتوانستیم خیلی در این دریای بزرگ غواصی کرده و از آن دُر و گوهرهای آن بهره برداری کنیم.

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان افزود: به هرحال اجرای این برنامه در شرایط کرونا، کار بزرگ و لازمی است؛ چرا که در این ایام، بیشتر به تقویت معنوی نیاز داریم. ما انسان هایی هستیم که وابستگی های فکری و وابستگی هایی از جنس وحی داریم و دسترسی های ما وحیانی است، بنابراین این ارتباط هر چه بیشتر بین جوانان و دانش آموزان ما تقویت شود؛ ما نیز خدمت بهتر و بیشتری را می توانیم به این عزیزان ارائه کنیم.

حجت الاسلام توکلیان در پایان یادآور شد: اگر آموزش و پرورش بعد از دوران کرونا، این خدمت بزرگ دینی و معنوی قرآنی را هرچه بیشتر بسط دهد، هم برای دانش آموزان خوب است و هم باقیات الصالحات برای همکاران مجموعه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار