همایش معنوی عطر عاشقی(جشن تکلیف) دانش‌آموزان در دماوند برگزار می‌شود

دماوند(پانا)_ جشن تکلیف دانش‌آموزان نومکلف دختر شهرستان دماوند با عنوان «رزمایش معنوی عطر عاشقی» همزمان با میلاد با سعادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش معنوی عطر عاشقی(جشن تکلیف) دانش‌آموزان در دماوند برگزار می‌شود

رقیه عرب‌ معاون پرورشی و تربیت بدنی دماوند گفت: روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۵مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با دهه مبارک فجر، رزمایش معنوی عطر عاشقی در سراسر مدارس ابتدایی دخترانه این شهرستان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی این مراسم در مدارس با جمعیت زیر ۵۰ نفر به صورت حضوری و محدود، و در دیگر مدارس به صورت مجازی برگزار می‌شود و از کانال مدارس در شبکه شاد نیز به طور زنده برای خانواده ها و دانش‌آموزان پخش خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دماوند گفت: این طرح معنوی که همه ساله به صورت متمرکز برای همه دانش آموزان دختر کلاس سوم ابتدایی برگزار می‌شد، امسال به دلیل شیوع ویروس کووید۱۹، در منازل دانش‌آموزان و برخی مساجد و مدارس به صورت محدود و مجازی بوده و کادر پرورشی مدارس در قالب کلیپ‌های آموزش نماز، سخنرانیهای مذهبی آنلاین و ... برگزار می‌شود.

عرب، هدف از این کار را حفظ نشاط روحی و خلق لحظاتی ناب در جهت تشرف دانش‌آموزان نو مکلف به محضر خدای متعال عنوان کرد و افزود: جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر کلاس هشتمی نیز به همین صورت و همزمان با میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) در سطح مدارس متوسطه دور اول دماوند برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار