ارزیابی از ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور ناظران وزارتی
مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت فرآیند ارزیابی دو روزه از تمامی ادارات آموزش و پرورش استان با حضور ناظران وزارتی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در جلسه مشترک شورای معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل محترم ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام دهه فجر انتقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به آغاز فرآیند ارزیابی دو روزه از تمامی ادارات آموزش و پرورش استان با حضور ناظران وزارتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از ارزیابی ها که عموما از وضعیت اجرای فرآیند آموزش های مجازی در بستر سامانه شاد و شیوه دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می شود، بتوانیم بخشی از زحمات، توانمندی ها و خلاقیت های همکاران مان در ایام شیوع ویروس کرونا را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه این مرحله از بازدیدها از امروز و توسط ۲۴ تیم نظارتی آغاز می شود گفت: امیدواریم ناظران بتوانند یک نمای کلی و واقع بینانه از وضعیت آموزش استان، وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس، وضعیت سامانه شاد، میزان رضایت مندی دانش آموزان و همکاران از سامانه شاد و برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت، شیوه های مختلف دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت و همچنین میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در طی این چند ماهه در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم بر پایه نتایج واقع بینانه، برنامه ریزی کنیم و به اهداف سازمانی دست یابیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه ارزیابی واقعی نمایانگر تجارب موفق است و می تواند زمینه تجربه گردانی را فراهم کند، گفت: در یک ارزیابی واقع بینانه می توان نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کرد.
خدابنده با اشاره به طراحی اطلس جامع یادگیری در استان خراسان رضوی تصریح کرد: در ابتدای سال تحصیلی اطلس جامع یادگیری استان تهیه و تدوین شد که در آن شیوه استفاده هریک از دانش آموزان از روش های آموزش حضوری، مجازی، تلویزیونی و درسنامه مشخص است.
ارسال دیدگاه