باید در راستای آگاهی بخشیدن به دانش آموزان در مورد مشاغل گام برداریم

اصفهان ( پانا) - بالا رفتن کیفیت آموزش در فضای مجازی یکی از مهمترین دغدغه های امروز دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
باید در راستای آگاهی بخشیدن به دانش آموزان در مورد  مشاغل گام برداریم

پوریا عابدی رئییس مجلس دانش آموزی پسران استان اصفهان و عضو مجلس دانش آموزی کشوری در گفت و گو با پانا گفت: مجلس دانش آموزی نوعی فضا برای دانش آموزان است تا تجربه های مختلفی در راستای خدمت به مردم کسب کنند و مدیریت و مسئولیت را به‌خوبی درک کنند و همچنین با فضای سیاست و دولت بیشتر آشنا شوند و در عین حال بتوانند صدای دانش آموزان را به مسئولان برسانند.

وی در ادامه افزود: هدف من از ورود به مجلس دانش آموزی خدمت به جامعه دانش آموزی در راستای بهبود دردهای آموزشی و پرورشی است. تلاش من بر این است تا با کمک دیگر نمایندگان یا یک زمینه ای برای این بهبود فراهم سازیم و یا ضعفی را برطرف کنیم و همچنین تلاش بر این دارم تا با استفاده از این موقعیت سواد و دانش بیشتری کسب کنم و این را هم به اطرافیانم انتقال داده و بتوانم در راستای بیشتر کردن آگاهی دانش آموزان گامی بردارم.

عابدی در ادامه تصریح کرد: باید در راستای اگاهی بخشیدن به دانش آموزان از مشاغل آینده و نیز بالا رفتن بینش آن ها نسبت به استعدادشان گام برداریم. همچنین در عرصه مهم یاد دادن مهارت های مهم و حساس زندگی و اینکه چگونه به خواسته هایشان برسند باید آموزش هایی ویژه به آن ها داده شود. در ضمن در مبحث حیاتی سلامت روان دانش آموزان نیز باید توجه ویژه و خاصی داشته باشیم، چرا که سلامت روانی در تمام موقعیت های زندگی مهم است و یکی دیگر از مسائل مهمی که باید به آن توجه شود و در راستای آن گام برداریم سعی بر بالا بردن کیفیت آموزش و توجه به ساحت های پرورش در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار