مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان خبرداد:

ویژه برنامه تلویزیونی مدرسه انقلاب در سمنان اجرا خواهد شد

سمنان (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان، در تشریح ویژه برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خبر از اجرای ویژه برنامه مدرسه انقلاب در سمنان داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه تلویزیونی مدرسه انقلاب در سمنان اجرا خواهد شد

محمدرضا عرب پور، در نشست شورای معاونین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان، با تشریح ویژه برنامه های دانش آموزی این تشکل را در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به سابقه اجرای جشنواره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب در سمنان گفت: نهمین دوره این جشنواره به دلیل شرایط ویژه کرونا در استان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی در سمنان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره، دانش آموزان می توانند با همراهی سایر اعضای انجمن اسلامی آموزشگاه خود و با هماهنگی های لازم در مدارس و یا منازل خود، اقدام به ایجاد غرفه های نمایشگاهی ساده نموده و به روایتگری وقایع انقلاب پرداخته و محتوای تولیدی خود را از این روایت ها، در دو قالب تماشاخانه و رادیو انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان افزود: در مناطقی که امکان برگزاری نمایشگاه ها به صورت حضوری فراهم باشد، دانش آموزان با هماهنگی مدیران مدارس خود می توانند این فضا را در مساجد و مصلی ها برای بازدید عموم فراهم آورند.

عرب پور تصریح کرد: از دیگر برنامه های اتحادیه در این ایام که با همکاری صداوسیمای مرکز استان آماده خواهد شد، ویژه برنامه تلویزیونی مدرسه انقلاب می باشد که در دو قسمت در ایام الله دهه فجر از شبکه استانی سمنان پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه دانش آموزان در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما اقدام به روایتگری وقایع مختلف نموده و برنامه های متنوعی را اجرا می نمایند. اجرای سرودهای دانش آموزی، معرفی کتاب و نماهنگ گام دوم انقلاب از دیگر بخش های این برنامه تلویزیونی خواهد بود.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه دیگری که در این ایام برای ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و همچنین ایجاد فضای حماسی در میان خانواده ها پیش بینی شده است، مسابقه لباهنگ " ایران من " خواهد بود. در این پویش، دانش آموزان با اجرای سرودی هماهنگ و ضبط و ارسال آثار خود به دبیرخانه در تولید ویدئو همخوانی سرودی انقلابی، با نام افتخار من مشارکت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار