تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه۱۴

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی معتقد است باید با توجه به شیوه نامه ارسالی اداره کل، کمیته دانش آموزی و فرهنگیان منطقه تشکیل شده و وظایف هر بخش مشخص شود. همچنین باتوجه به شرایط کرونا، اولویت اجرای برنامه ها، دربستر  فضای مجازی و ترجیحا شبکه شاد می باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه۱۴

ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، به ریاست جهانشاهی و اعضای ستاد منطقه 14 برگزار شد.
در ابتدای جلسه، جهانشاهی ضمن تبریک ایام و خوش آمد به اعضا گفت: «انقلاب اسلامی یک جشن مردمی و ملی است .علل و عوامل مختلقی باعث می شود که ما هر ساله این جشن را با اشتیاق و رونق و حرارت بیشتر برگزار کنیم.»
وی گفت: «ما باید یاد و خاطره کسانی که در این پیروزی سهیم بودند و همچنین شهدای دفاع مقدس که حضور آنان باعث استمرار انقلاب شده است را زنده نگه داریم.»
در ادامه جلسه، عدل لاله معاونت پرورشی و تربیت بدنی و دبیر ستاد، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: باید با توجه به شیوه نامه ارسالی اداره کل، کمیته دانش آموزی و فرهنگیان منطقه تشکیل شده و وظایف هر بخش مشخص شود. همچنین با توجه به شرایط کرونا، اولویت اجرای برنامه ها در بستر فضای مجازی و ترجیحا شبکه شاد می باشد.
وی در ادامه اهم فعالیتهای مصوب برای اجرا در منطقه را به شرح ذیل برشمرد: 1.به صدا در اوردن گلبانگ انقلاب در مدرسه آیت الله طالقانی به صورت حضوری و همچنین به صورت مجازی در سطح مدارس منطقه 2.حضور دانش آموزان در محل جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا به صورت داوطلبانه و با هماهنگی تشکل های دانش آموزی 3. پویش پرچم، پویش جشن الله اکبر و برگزاری صبحگاه به صورت مجازی در مدارس 4.برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی 5.برگزاری مسابقات مختلف ادبی،فرهنگی و هنری و...
در پایان، ضمن تشکر از حضار، امور مربوط به هریک از اعضا مشخص و ابلاغ شد.

*سارا رضی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار