بهره برداری از۸۵ پروژه توزیع برق استان فارس در دهه فجر

شیراز (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از بهره‌برداری ۸۵ پروژه توزیع برق استان فارس با صرف هزینه‌ای حدود ۵۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در قالب پویش هر هفته الف_ ب_ ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از۸۵  پروژه توزیع برق استان فارس در دهه فجر

احمدرضا خسروی امروز ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این پروژه‌ها با هدف ارتقای قابلیت اطمینان و بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان، تامین و بهبود روشنایی معابر عمومی وارتقاء بهره وری با کاهش تلفات برق انجام گرفته اند.

او با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های مذکور نقش مهمی در پایداری شبکه، برق‌رسانی و توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان این استان دارد، افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۹۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط،حدود ۱۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۵ دستگاه ترانسفرماتور با ظرفیت ۲۰ مگاولت آمپر احداث و نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین از برق‌رسانی به 7روستای بدون برق درسطح استان فارس همزمان با دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر۲۴ میلیارد ریال خبرداد و افزود: این تعداد روستا با احداث حدود ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط، بیش از2کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۸ دستگاه پست هوایی از نعمت برق بهره مند می شوند.

خسروی، به تعداد مشترکان برق استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری با اضافه شدن تعداد بیش از ۱۸۵۰۰ مشترک به شبکه، اکنون تعداد کل مشترکان برق استان فارس به حدود ۹۹۲ هزار مشترک رسیده است.

این مقام مسئول در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه ویروس کرونا تاثیری بر خدمات‌رسانی این شرکت نداشته است، گفت: کارکنان خدوم و تلاشگرصنعت برق استان، به صورت شبانه‌روزی در تلاشند تا با تامین برق پایدار و مطمئن درنحوه خدمات رسانی و فراهم آوردن رفاه و آسایش مشترکان در سراسر استان خللی وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار