مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران:

امام راحل سکان دار سفینه انقلاب بود

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه5، طی سخنانی با تبریک آغاز دهه فجر، بر توجه بیشتر به نسل جوان و استفاده از انرژی و انگیزه بالای جوانان و نوجوانان در انجام کلیه امور کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امام راحل سکان دار سفینه انقلاب بود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، آیین نواختن چهل و دومین زنگ انقلاب اسلامی در روز یکشنبه 12 بهمن با حضور یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 و شورای معاونین منطقه و برخی از همکاران اداری با همکاری مدیر و مسئولین دبستان حضرت زینب (س)، در اداره آموزش و پرورش منطقه 5، برگزارشد.

در این مراسم یداله شهبازبیگی، با تقدیر از حضور همکاران و دانش آموزان و گرامیداشت یاد و خاطره شهداى گلگون کفن انقلاب اسلامى، این ایام را تبریک گفت و ادامه داد: امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، در حقیقت سکاندار کشتی انقلاب در طوفان حوادث بود. و مردم نیز از دل و جان پای کار آمدند و با انسجام و همدلی خود و فداکاری ها و نثار جان و مال و فرزندان خود انقلاب را به ثمر رساندند.

وی با اشاره به اینکه دیگر در دوران جوانی انقلاب به سر نمی بریم گفت: ما باید در هر نقش و جایگاهی که هستیم توجه ویژه‌ای به این مطلب داشته باشیم و رسالتی که بر دوش ما گذاشته شده است را به درستی ایفا کنیم. دیگر زمان، زمان خطا و ‌آزمایش نیست.

شهبازبیگی همچنین خطاب به همکاران فرهنگی گفت: فضای مجازی که امروز ما در آن بسر می بریم باید بعنوان یک فرصت دیده شود. . این فضا به ما امکان می دهد که ضمن پرورش دانش آموزان سلایق آنها را ببینیم و دیگر مثل قبل نمی توانیم به صورت یک طرفه آموزشها را به دانش‌آموزان تحمیل کنیم. و بهترین فرصت است که اجازه دهیم نسل جوان با سلایق و انرژی و انگیزه و توانایی هایش در کنار ما باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد همه کسانی که در راه به ثمر رسیدن انقلاب و پس از آن برای شکوفایی انقلاب تلاش کردند همواره سلامت و تندرست باشند و در پناه خداوند متعال سربلند و پیروز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار