فرماندار اسلامشهر:

ضرورت استمرارهمکاری والدین با آموزش و پرورش

اسلامشهر(پانا) - پیک چهارم کرونا با شیب ملایم ولی پرخطر در کمین همگان است و طبق دستورات کتاب الهی و روایات حفظ جان واجب است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استمرارهمکاری والدین با آموزش و پرورش

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در آموزشگاه شهید اورکی منطقه در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه با وجود مشکلات در دوران کرونا در بسیاری موارد پیشگام هستند و کسب رتبه برتر استانی شورای آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در همین راستا است.

او در ادامه افزود: مهمترین پیام امام راحل در بهمن پنجاه و هفت و منویات رهبری در دوران کنونی وحدت و اتحاد همگان است و در بعضی اوقات شاهد هستیم مخالفت‌های افراد با نظام و دولت با توجه به شرایط تحریم و کرونا روبه ستیزه‌جویی رفته و این خود چالش است و باید در نظر داشت که ما می‌دانیم اختلاف سلیقه است، ولی اتحاد و وحدت امری بسیار حیاتی در دوران فعلی برای جامعه ما می‌باشد.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: والدین در شرایطی که فرزندان ما در فضای مجازی در حال تحصیل هستند و معلمان نیز تلاش کافی دارند، همگان می‌بایست با آموزش و پرورش همکاری داشته باشیم تا زمینه برای کسب موفقیت‌هایی از جمله برتری در المپیادها، مسابقات علمی، دینی، فرهنگی و ...استمرار داشته باشد.

مرسلپور تصریح کرد: هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم بر میزان رفت‌و آمدها و دورهمی‌های خانوادگی افزوده می‌شود و با توجه به اینکه کرونا هنوز در ایران و دنیا قربانی می‌گیرد باید بدانیم پیک چهارم کرونا با شیب ملایم ولی پرخطر در کمین همگان است و به شرایط سال گذشته برنگردیم و بدانیم بر طبق دستورات کتاب الهی و روایات حفظ جان واجب است.

در این برنامه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی‌داشت دوازدهم بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی بر شناساندن هرچه بیشتر انقلاب اسلامی به نسل جدید تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام راحل و سپس منویات رهبری تثبیت و به جهان هم صادر شد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین، ساحت سیاسی است، همگان باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش مضاعف داشته باشیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار