بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، محوربرنامه‌های انجمن های اسلامی در دهه فجر است

مشهد(پانا)- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی بیان کرد که تمام برنامه هایی که در انجمن های اسلامی مدارس برگزار می شود با محوریت بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، محوربرنامه‌های انجمن های اسلامی در دهه فجر است

سید علیرضا امین یزدی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: همانطور که در ابتدای انقلاب اسلامی و شکل گیری این انقلاب مبارک، حضور نوجوانان در تجمع های مردمی، حضوری موثر، پویا و انگیزه بخش بود، همین طور در پاسداشت این ایام هم که در سال‌های گذشته به صورت حضوری و در امسال به صورت غیر حضوری انجام می شود، طبیعتاً این حضور نوجوانان هست که گرمابخش و انگیزه بخش هست و ایجاد پویایی می کند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه دانش آموزان امروز، صاحبان آینده این انقلاب مبارک هستند، به همراه هم با افرادی که خونشان را در راه تثبیت این انقلاب اهدا کردند، مشق عهد می‌کند. باتوجه به وجود ویروس منحوس و محدودیت های کرونایی نوجوانان امسال به صورت مجازی و در منازل و در فضاهای خانواده سعی می‌کند که این انقلاب مبارک رو پاس بدارند.
امین یزدی گفت: امسال متاسفانه به واسطه وجود ویروس منحوس کرونا دانش آموزان ما مجبور هستند که نمایشگاه مدرسه انقلاب را در فضای مجازی ایجاد کنند و ما در هر انجمن اسلامی یک نمایشگاه در فضای مجازی در قالب های مختلف اعم از پادکست، صوتی، تصویری، کلیپ و متن و قالب‌های متنوع خواهیم داشت که در ایام الله دهه فجر این نمایشگاه ها در فضای مجازی به نمایش در می آید و علاوه بر آن هم در مناطقی که امکان پذیر باشد با تایید ستاد کرونا نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب به صورت تجمیعی و حضوری خواهد بود و همچنین در مشهد مقدس و در شهرهای دیگر استان در بعضی از مدارس با هماهنگی مدیران مدارس نمایشگاه‌هایی توسط دانش‌آموزان برپا می شود که برای بازدید به صورت غیر حضوری و لایو برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: دانش آموزان انجمن های اسلامی برای اجرای مسابقاتی در موضوعات مختلف در حال برنامه‌ریزی هستند که برگزار خواهند شد. در این دهه اعضای انجمن های اسلامی به همراه هم برنامه‌های خوانش کتاب و برنامه‌های دیگری را برنامه ریزی کرده اند که تمام برنامه هایی که در انجمن های اسلامی مدارس برگزار می شود با محوریت بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب خواهد بود و بیانیه موضوع محوری تمام برنامه‌های انجمن های اسلامی است.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال فعالیت‌های انجمن های اسلامی در مدارس به صورت غیر حضوری و غالباً مجازی بوده و با توجه به اینکه دانش آموزان امکان فعالیت حضوری در فضای مدارس نداشتند، اما سعی کردند که عطر و بوی معارف اسلامی و گفتمان جمهوری اسلامی در فضای مجازی پراکنده شود و همچنین سعی کردند که این معارف و این دغدغه هایی را که نسبت به پاسداشت این انقلاب مبارک دارند را با دانش آموزان هم سن خود به اشتراک بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار