تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های قبل،داشتن رهبری دینی و یکپارچه امام خمینی(ره) بود

برگزاری مجازی محفل انس با قرآن با گلبانگ انقلاب اسلامی  در منطقه ۱۱

تهران (پانا) -  همزمان با بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی، با حضور گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، گلبانگ انقلاب با برگزاری محفل انس با قرآن به صورت مجازی در منطقه ۱۱ به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های قبل،داشتن رهبری دینی و یکپارچه امام خمینی(ره) بود

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی، همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، هادی موحد امین، قاری بین المللی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و اعضای شورای معاونین منطقه در دبستان شاهد فیروزکوهی منطقه ۱۱ برگزار شد. در ابتدای مراسم که به صورت زنده از گروه ها و کانال های منطقه در شاد پخش شد، سیدمحمد حسینی، قاری دانش آموز و سعید علیزاده قاری فرهنگی منطقه به تلاوت آیات قرآن پرداختند. در ادامه، زنگ انقلاب توسط گراوند مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ نواخته شد. گراوند در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت، دهه فجر را که مصادف با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است تبریک گفت. گراوند افزود: تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های قبل مثل انقلاب مشروطه در داشتن رهبری دینی و یکپارچه امام خمینی(ره) بود.
گراوند در خصوص ضرورت انس با قرآن و برگزاری محافل قرآنی در جامعه گفت: در سالهای قبل از انقلاب، جلسات قرآن باعث آشنایی جامعه با درس عدالت و آزادگی شد و از دل همان جلسات، مجاهدانی به صحنه آمدند که انقلاب را رقم زدند و بعد از انقلاب هم افرادی که قرآن خوانده بودند و با قرآن آشنا بودند و درک درستی از آیات قرآن داشتند همراه انقلاب ماندند و عده ای که شناخت و آگاهی درستی از آیات قرآن نداشتند از انقلاب جدا شدند، از این رو نوجوانان و جوانان که آینده سازان میهن اسلامی هستند باید با قرآن انس بیشتر داشته باشند و در معانی آیات آن تدبر کنند.
گراوند در پایان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا افزود: ما در انقلاب و در جنگ شهدای زیادی دادیم و در دهه های اخیر هم این نهضت شهادت ادامه دارد و شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت آن، مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند.
در ادامه این مراسم هادی موحد امین، قاری بین المللی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در پایان به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، دانش آموز سیدمحمد حسینی مولودی در مدح حضرت زهرا سلام الله علیها اجرا کرد و از قاریان مراسم و برگزیدگان مسابقات قرآنی دبستان شاهد فیروزکوهی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار