افتتاح سالن سواد حرکتی در منطقه 4 شهر تهران

تهران (پانا) - کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار از افتتاح سالن سواد حرکتی و مرکز اجرای طرح کوچ در مجموعه ورزشی شهید عراقی همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن سواد حرکتی در منطقه 4 شهر تهران

کبری کریمی، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در گفت و گو با پانا گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر سالن سواد حرکتی و مرکز اجرای طرح کوچ در مجموعه ورزشی شهید عراقی راه اندازی شد.

کریمی بیان کرد: این سالن در ابعاد 250 متر مربع و با تجهیزات ورزشی مناسب برای تمامی رده‌های سنی دانش آموزان در این سالن قرار داده شده است که زیر نظر مربی متخصص بازی های کودکان اداره می شود.

وی افزود: این سانس ها مختص دانش آموزانی است که دچار چاقی مفرط یا در انجام حرکات مهارتی دچار ضعف هستند.

متولی امر ورزش در آموزش و پرورش منطقه چهار در خصوص برنامه فعالیت سالن اضافه کرد: در این سالن به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان در گروه های سه نفره در سانس های یک ساعته و سه روز در هفته ثبت نام می شوند و تمرینات مربوطه در جهت کاهش وزن و بهبود ضعف های بدنی زیر نظر مربی متخصص انجام می شود.

کارشناس مسوول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار اشاره کرد: این سالن اولین سالن تخصصی سواد حرکتی و اولین مرکز اجرایی طرح کوچ است که امسال به همت کارشناسی تربیت بدنی در جهت قوت بخشیدن به اجرای طرح کوچ راه اندازی و بخش عمده تجهیزات این سالن از طریق مجموعه ورزشی شهید عراقی و تجهیزات موجود در این مجموعه تهیه و بخش دیگر تجهیزات و وسایل به همت مربیان این مجموعه در قالب وسایل اهدایی به این سالن تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار