مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

اثر بخشی طرح‌ها مستلزم فهم مشترک نیروهاست

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست هم اندیشی مدیران متوسطه اول، اثربخشی طرح ها و برنامه ها را مستلزم فهم مشترک و همراهی و همکاری نیروها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اثر بخشی طرح‌ها مستلزم فهم مشترک نیروهاست

در این جلسه کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن قدردانی از تمامی همکاران حوزه متوسطه اول به جهت ارتقاء بسیار مطلوب سطح آموزشی منطقه بر اساس تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات دی ماه سال 1399 به کمک برنامه‌ریزی کامل مدیران و اجرای طرح‌ها به صورت دقیق، گفت: اثربخشی طرح‌ها و برنامه‌ها مستلزم فهم مشترک و همراهی و همکاری نیروها است.

او ادامه داد: مدیران لازم است تا محیط کار و اطراف را به موقع و کامل ببینند؛ زیرا با توجه به شرایط ویژه دوران کرونا و وجود تغییرات لحظه‌ای، نیازمند رصد و پایش لحظه‌ای هستیم که برای نتیجه‌گیری بهتر در ادامه سال تحصیلی، باید شاهد تیزبینی و آینده‌نگری لازم در بین مدیران باشیم.

کلانتری افزود: آموزش‌های دانش‌آموزان محروم از شاد با تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی با قدرت و جدیت بیشتر پیگیری شود و همکارانی که به هر دلیلی در آموزش‌ها کوتاهی می‌کنند، پیگیری، شناسایی و معرفی شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان هیچگونه کوتاهی همکاران در مبحث آموزش دانش‌آموزان را نمی‌پذیرد و با متخلفان مطابق قانون رفتار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار