بالا بردن تعامل درآموزش مجازی معلمان منطقه ٧

تهران (پانا) - وبینار بالابردن نرخ تعامل در آموزش مجازی و روش های موثر تدریس در شورای معلمان دبستان شهید رضایی منطقه هفت با حضور کارشناسان اداره آموزش و پرورش و مدیریت دبستان و همکاران بطور زنده از طریق کانال گروه های آموزشی منطقه در شبکه شاد اجرا شد. عرفان شعبانی مباحث مهمی در زمینه روش تدریس در فضای مجازی مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بالا بردن تعامل درآموزش مجازی معلمان منطقه ٧

شورای آموزگاران دبستان شهید رضایی منطقه هفت در قالب وبینار با موضوع «بالا بردن نرخ تعامل در آموزش مجازی» بطور زنده از طریق کانال گروه های آموزش ابتدایی منطقه پخش شد. در این نشست مجازی سوالاتی که از قبل در کانال مطرح شده بود بعنوان دستور جلسه مورد بحث قرار گرفت. این امر که از طریق بازی و سرگرمی آموزش های مجازی جذاب تر شده و دانش آموزان وقتی با آموزش ارتباط موثر برقرار می کنند که نیازهای اساسی آنها برطرف شود. مهمترین نکته در آموزش موثر این است که تجربه یادگیری خوشایند شود، چگونه یادگیرنده از آموزش لذت می برد؟ از طریق درگیر کردن دانش آموز با محتوا و مشارکت او در فعالیت های یادگیری .
عرفان شعبانی، مدرس تولید و محتوا، براین مسئله تاکید کرد: همانگونه که در آموزش حضوری محتوا تعیین می شد، در آموزش مجازی هم با رسانه اصلی شاد برای کیفیت بخشی به محتوا نیاز به محتوای چند رسانه ای مانند: انیمیشن مربوط به متن، صدا،فیلم، متن با فونت و رنگ جذابتر و زیر کلید واژه ها خط کشی شده باشند.

وی همچنین تاکید کرد: ارتباط تصویری با دانش آموزان از عوامل مهم تدریس مجازی است. چرا که به سبک های یادگیری و درگیر شدن همه حواس دانش آموزان توجه می شود. در ادامه هوش های چندگانه و یادگیری معکوس مورد بحث قرار گرفت. در پایان این نشست به سوالات همکاران در جلسه و همکاران شرکت کننده در لایو شاد پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است که در همین راستا جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با موضوع «روش تدریس شاد خلاق» تا پایان بهمن ماه در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار