عدالت آموزشی جزو ارزشمندترین ره آوردهای انقلاب اسلامی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد خونهای بسیاری ریخته شده تا نهال انقلاب بارور شود و فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهمی دراین زمینه داشتند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
عدالت آموزشی جزو ارزشمندترین ره آوردهای انقلاب اسلامی است

«مهین منافی» روز چهارشنبه در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: میلیونها مسلمان چشم به رهبر انقلاب دارند، چون می دانند که در سایه روشنگری امام راحل و رهبری، راه ما روشن و مشخص است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی همواره در جهان حرف حق را زده است و برای نهادینه سازی آن افراد توانمند و پر تلاش و خلاقی نیاز است.

منافی با بیان اینکه ۶۲۵هزار دانش آموز داریم گفت: به نوعی بیش از ۵۰درصد جمعیت استان با ما در ارتباطند و باید معلمان این ایثارگریها و رشادتها را نسل به نسل به درستی منتقل کنند و باید برنامه های جذاب در این زمینه داشته باشیم و در تمام اعمالمان این برنامه ها نمود یابد.

وی ادامه داد: ما موفقیت هایمان در دنیای کنونی حاصل اتصال به سرچشمه نور است، سرچشمه ای که در ایام الله دهه فجر تبلور دوباره آن را شاهدیم، معلمان و فرهنگیان نقش بسیار مهمی در تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند و باید دانش آموزان با این فرهنگ و رشادتها و جانفشانی آشنا شوند.

منافی گفت: امروز ما در سطح جهانی حرفهایی برای گفتن داریم و کسب رتبه های علمی جهانی رهاورد ارزشمند این انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز عدالت آموزشی بر تارک کشور می درخشد که حاصل پیروزی انقلاب اسلامی است و لازم است این ارزشها و موفقیتها برای دانش‌آموزان بیان شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: باید این نسل را طوری تربیت کنیم که افتخار به گذشتگان و ایثارگران در اذهان آنان ماندگار شود و همواره برای صیانت از ارزشهای انقلاب پیشگام باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار