مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

همسران و مادران شهدا، ام البنین دیار کریمان هستند

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، در دیدار با خانواده شهدا، گسترش اقتدار سیاسی کشور را فراتر از مرزهای جغرافیایی، حاصل فداکاری شهدا و خانواده های آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در حوزه مدافعان حرم دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همسران و مادران شهدا، ام البنین دیار کریمان هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، در سالروز وفات حضرت ام البنین ( سلام الله علیها ) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با خلفی، همسر شهید و حسینی، فرزند شهید، دیدار کرد. گفتنی است که این دو عزیز از همکاران فرهنگی مدرسه ایوب آزاد حسینی، در منطقه5 تهران هستند.

در این دیدار که به مناسبت 13 جمادی الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین ( سلام الله علیها ) و روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد، ابتدا مریم میرزایی، مدیر دبیرستان ایوب آزاد، بخشی از ویژگی ها و خصائص برجسته این شهدای والامقام را بیان کرد و به معرفی اجمالی این شهدا پرداخت. سپس یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، ضمن تقدیر و بزرگداشت همه خانواده های معظم شهدا و ارج نهادن به صبوری و فداکاری این عزیزان، همسران و مادران شهدا را ام البنین دیار کریمان نامید و به صورت ویژه از این دو عزیز همکار قدردانی کرد. وی گفت: اگر خانواده های صبور شهدا، با از خودگذشتگی های خود بار سنگین خسارتهای وارد شده به جامعه را در طول دوران 8 ساله دفاع مقدس و پس از آن به دوش نمی کشیدند امروز شاهد این شکوفائی عظیم اسلام ناب محمدی (ص) در سطح جهان و بویژه در سطح منطقه نبودیم.

وی افزود: خداوند با شناساندن عظمت شهدا بویژه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی به همه جهانیان، مزد ایثار بی نظیر ملت خداجوی ایران، در راه استقامت و پایداری در مسیر دین حق را به بهترین شکلی عطا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار