به مدت یک روز در خانه والیبال شهرستان سنندج :

سومین کارگاه آموزش و یکسان سازی تمرینات والیبال برگزار می شود

خبرگزاری پانا:به مدت یک روز در خانه والیبال شهرستان سنندج سومین کارگاه آموزش و یکسان سازی تمرینات والیبال برگزار می شود .

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سومین کارگاه آموزش و یکسان سازی تمرینات والیبال ویژه مربیان کانون های استعدادیابی والیبال استان کردستان یکشنبه بیستم مردادماه در خانه والیبال شهرستان سنندج در حال برگزاری است .

کمیته آموزش و مربیان هیأت والیبال استان با هدف یکسان سازی آموزش و تمرین مربیان کانون های استعدادیابی والیبال سراسر استان به صورت ماهیانه اقدام به برگزاری این کارگاه های آموزشی در خصوص هر یک از سر فصل های آموزش والیبال پرداخته است .

در سومین گارگاه آموزشی طراحی تمرین 50 نفر از مربیان بخش های آقایان و بانوان از شهرستان های سراسر استان در این کارگاه یکروز حضور دارند .

سومین دوره کارگاه آموزشی مربیان والیبال استان زیر نظر مدرسین رسمی و کردستانی فدراسیون والیبال محمدرضا احمدی دارای مدرک مربیگری سطح 3 جهانی و بهروز شاه غیبی دارای مدرک مربیگری بین المللی برگزار می شود.

گفتنی است در پایان این کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان از سوی کمیته آموزش و مربیان هیئت والیبال استان گواهی شرکت صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار