تشکیل جلسه مدیران مدارس به منظور باز گشایی مدارس

کرمانشاه (پانا)- نشست هماهنگی بازگشایی مدارس در منطقه نوسود با حضور رئیس اداره، معاونین و کارشناسان آموزشی و پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه مدیران مدارس به منظور باز گشایی مدارس

نجیب ویسی در این نشست که در سالن جلسات اداره و نمایندگی نودشه برگزار شد، گفت: با توجه به مصوبه مبارزه با کرونا در استان و همچنین بخشنامه های واصله از اداره کل محترم آموزش وپرورش استان کرمانشاه و ستاد استانی کرونا، نحوه بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس کادر اجرایی مدارس در تمامی وضعیت ها به غیر از وضعیت قرمز در محل کار خود باید حضور داشته باشند و شرایط را برای آموزش حضوری مهیا کنند.

ویسی در خصوص نحوه حضور دانش آموزان در مدارس اظهار کرد: به تبع از اداره کل محترم آموزش وپرورش استان، دانش آموزان پایه های اول و دوم مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای آموزشی حاضر می شوند و در رابطه با نحوه فعالیت مدارس طبق این دستورالعمل به شورای مدارس تفویض شده است.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود در ادامه بیان کرد: تمامی مدارسی که تعداد دانش آموزان کمتر از ۵۰ نفر است، طبق روال عادی به فعالیت و آموزش حضوری می پردازند.

ویسی در ادامه عنوان کرد: فعالیت هنرستان های فنی حرفه ای وکار و دانش عملی است، اگر دانش آموزان آن واحد آموزشی ۱۰ نفر است، کلاس ها باید حضوری برگزار شود.

او با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام حساس کرونا گفت: ضدعفونی مدارس تا روز اول بهمن باید انجام شود و گزارشی از آن بصورت مصور به اداره ارسال شود و کارشناسان محترم اداره بویژه بازرسی با دقت ویژه وضعیت را رصد کنند.

نجیب ویسی، رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود ضمن تشکر از مردم فهیم منطقه نوسود، اولیای محترم دانش آموزان، در راستای کنترل ویروس کرونا خواستار همکاری و همدلی خانواده ها و دانش آموزان با آموزش وپرورش و دستگاه تعلیم و تربیت برای مدیریت هرچه بهتر وضعیت کنونی و بهبود امر آموزش شد.

در پایان جلسه از مدیران توانمند و تلاشگر که در طول سال تحصیلی به جد پیگیر امورات محوله بوده اند قدردانی و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار