3 اثر برگزیده دانش‌آموزان در جشنواره تابستان شاد، از دبستان سلمان منطقه پیربکران اصفهان

اصفهان (پانا) - زهرا احمدی مربی اهل استان اصفهان است که 3 اثر از دانش آموزانش در جشنواره تابستانی شاد برگزیده شد. او می گوید با وجود اینکه پس از سال ها تدریس هنوز به استخدام آموزش و پرورش در نیامده است، اما وظیفه خود می دانسته تا تحت هر شرایطی وقفه ای در تحصیل دانش‌آموزان ایجاد نشود.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
3 اثر برگزیده دانش‌آموزان در جشنواره تابستان شاد، از دبستان  سلمان منطقه پیربکران اصفهان

زهرا احمدی معلم پایه پنجم دبستان سلام فارسی منطقه پیربکران که سه اثر از دانش آموزانش در جشنواره تابستان شاد به عنوان آثار منتخب هئیت داوران انتخاب شد در گفت و گو با پانا گفت: شروع کار من در تشکیلات پیشتازان به این صورت بود که تابستان خانم مرادی مسئول سازمان دانش آموزی شهر پیربکران من را به گروه تولید محتوای استان اصفهان دعوت کردند. اوایل در گروه به کلیپ ها نگاه می کردم و احساس کردم که من هم می توانم در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته باشم. چند کتاب از خانم مرادی کارشناس سازمان دانش آموزی منطقه پیربکران امانت گرفتم که در آن انواع مهارت تشکیلاتی و معرفتی سازمان دانش آموزی وجود داشت. مطالب را تقسیم بندی کردم و هر قسمتی را به بچه ها آموزش می دادم، مثلا در حیطه شاداب سازی ، انواع تشویق های سازمان؛امداد نجات و ... درواقع این نوع آموزش مجازی هم برای خودم و هم بچه ها جالب بود.

وی در ادامه افزود: روزهایی که به مدرسه می رفتم و هر قسمتی را که از قبل مشخص کرده بودم، با دانش آموزان تمرین می کردیم. چون گفته بودند تولید محتوا در عرض ۱۰۰ ثانیه باشد، ممکن بود چندبار فیلم بگیریم، جاهایی خسته می شدیم، جاهایی می خندیدیم تا بالاخره فیلم را ضبط می کردیم. کم کم دانش آموزان به تشکیلات پیشتازان علاقه مند شدند و لباس سازمان را با خودشان به منزل می بردند و بعضی مباحث را طبق آموزشی که از قبل یاد گرفته بودند، از طریق فضای مجازی برای من می فرستادند. جاهایی که ایراد داشت به آن ها بازخورد داده می شد، فیلم را اصلاح می کردند و دوباره برایم می فرستادند.

احمدی در ادامه تصریح کرد: روز چهارشنبه اولین تولید محتوا در کانال ساپ شبکه شاد بارگزاری شد که کلیپ درباره انواع تشویق های سازمان دانش آموزی به صورت دسته جمعی بود و نزدیک ۸ نفر از بچه ها در آن حضور داشتند. خیلی خوشحال شدم. هم امیدوار بودم و هم فکرش را نمی کردم به این زودی بارگذاری بشود. وقتی بچه ها کلیپ ها را دیدند آن ها هم خیلی خوشحال شدند. او در ادامه گفت: در واقع انگیزه و همکاری بچه ها هم بیشتر شد، در یک ماه و نیم ۲۷ کلیپ برای استان فرستادم که خدا را شکر ۱۵ اثر در کانال ساپ شبکه شاد بارگذاری شد،و جای شکر و خوشحالی دارد که سه اثر از دبستان سلمان فارسی در مرحله نهایی جشنواره تابستانی شاد به عنوان انتخاب هئیت داوران برگزیده شده است.

او در پایان عنوان کرد: از مدیریت دبستان خانم یزدانی که در این مدت محیطی مناسب را برای تولید محتوا آماده می کردند و بچه ها را همیشه تشویق می کردند، هم چنین سرکار خانم مرادی که من را با گروه تولید محتوای اصفهان آشنا کردند و در این مدت من را راهنمایی کردند، از تمام دانش آموزان و اولیای گرامی که هر موقع درخواستی داشتم رد نمی کردند و همچنین از مربیان و همکارانی که در این موفقیت نقش داشتند تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار