گل محمدی: دربی فرصت خوبی است تا پرسپولیس نشان دهد تیم بزرگی است

به بازیکنانم گفتم مثل سرباز بجنگید و ۳ امتیاز را بگیرید

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از انگیزه بالای بازیکنانش برای کسب 3 امتیاز دربی و بازگشت به مسیر برد سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گل محمدی: دربی فرصت خوبی است تا پرسپولیس نشان دهد تیم بزرگی است

نشست خبری دربی شماره 94 شهر تهران بین تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس دقایقی قبل در سالن نشست خبری سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تیمش به عنوان مهمان در این مسابقه حاضر خواهد شد، با حضور در نشست خبری درباره دیدار فردای تیمش مقابل استقلال گفت: بازی حساسی را پیش رو داریم، دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد و طرفداران دو تیم با این بازی خاطرات خوب و بد زیادی دارند. امیدوارم فردا بتوانیم خاطره خوبی را از خودمان به جای بگذاریم. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: آنالیز خوبی روی حریف داشتیم. روی نقاط ضعف و قوت آن ها کار کردیم. امروز هم یک جلسه تمرینی داریم و امیدوارم فردا با روحیه خوب و جنگندگی بالا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم چون از نظر جدولی برایمان مهم است. بازیکنان شرایط خوبی از نظر تمرینی و بدنی دارند. فردا فرصت خوبی برای تیم پرسپولیس است که نشان دهد چه تیم بزرگی است و انشالله عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به عملکرد ضعیف تیمش در 3 بازی اخیر گفت: ما فقط نیمه دوم بازی با ذوب آهن خوب نبودیم. همه بازی ها برای ما ارزش زیادی دارد. در همه بازی برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنیم و تفاوتی نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری درباره تنش‌های ایجاد شده پیش از دربی در بین مدیران 2 باشگاه گفت: احترام متقابل چیزی است که دو رقیب باید رعایت کنند. اصل احترام لازمه یک رقابت است و هر دو باشگاه هم باشگاه‌های بزرگی هستند. مدیرانی که در این دو باشگاه کار می‌کنند، شناخته شده هستند. امیدوارم این فضا فضای احترام باشد و هواداران و مدیران باشگاه ها به یکدیگر احترام بگذارند.

گل محمدی ادامه داد: اگر مدیران اینطور صحبت کنند، به بقیه هم شیوع پیدا می‌کند. دربی به اندازه کافی حساسیت خاص خود را دارد و اگر بخواهیم درباره مسائل حاشیه‌ای چیزی بگوییم شاید درست نباشد و تمرکز بازیکنان را به هم بزند. امیدوارم احترام متقابل وجود داشته باشد. همیشه به بازیکنان گفته‌ام که اولین چیز این است که به رقیب احترام بگذارید اما برای سه امتیاز باید بجنگید، مثل یک سرباز بجنگید و حق‌تان را بگیرید. با صحبت و کری خوانی چیزی تغییر نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار فردا و تغییرات این تیم در مقایسه با دیدار با سپاهان گفت: تا فردا صبر کنیم خیلی چیزها مشخص می‌شود و نباید عجله داشته باشیم. این صحبت ها یک مقدار تکراری شده و تمام بازیکنان ما که در تیم هستند شایستگی حضور در این تیم را دارند و همه بازیکنان باید با تمام وجود از این فرصت استفاده کنند. فکر کنم خود بازیکنان هم به این نتیجه رسیده‌اند و اگر فرصتی باشد می‌توانند توانایی را به نمایش بگذارند.

وی در واکنش به ناکامی پرسپولیس در کسب 3 امتیاز طی 40 روز اخیر گفت: درست است که 40 روز نبرده‌ایم اما بازی هایی که انجام دادیم برای پیروزی مقابل رقبا کافی بود. نمی‌دانم بدشانسی بوده یا استفاده نکردن از موقعیت ها، اما این مسئله ما را اذیت نمی‌کند و این فرصت را در بازی فردا داریم و انشالله بردها را از فردا ادامه خواهیم داد.

گل محمدی در ادامه در واکنش به جدایی بازیکنانش از تیم گفت: ترکیب ما هر ماه تغییر کرده اما نباید به این چیزها فکر کنیم و باید از آن برای پله و جهشی برای پیشرفت استفاده کنیم. نمی‌خواهم مسائل جدایی و... به ذهن بازیکنان و مربیان رسوخ کند و باید آن ها را پشت سر بگذاریم اما واقعا دوران سختی را پشت سر گذاشتیم. پرسپولیس در 4 سال اخیر موفقیت های زیادی را کسب کرده و فکر کنم باشگاهی بوده‌ایم که بیشترین درآمدزایی را ثبت کردیم اما مشکلات زیادی هم داشتیم. الان نباید به مشکلات فکر کنیم و هر روز که برایمان سپری می‌شود باید به بازی های بعدی فکر کنیم و برای پنجمین قهرمانی مبارزه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره ضعف گلزنی مهاجمان این تیم گفت: ما تمرینات اختصاصی خوبی داشتیم و فکر می‌‌کنم بازیکنان می‌توانند از موقعیت استفاده کنند. باید خودمان را در موقعیت قرار دهیم. باید دوندگی خوبی داشته باشیم و در بین مدافعان استقلال موقعیت‌سازی کرده و از آن استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار