کتاب «حقوق تحریم‌ها» نقد می‌شود

تهران (پانا) - نشست نقد کتاب «حقوق تحریم‌ها» نوشته اشکان پیرزاده همراه با نشست «تحریم‌ها از منظر حقوق بین‌الملل» و «مشروعیت تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران» برگزار می‌شود. 

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «حقوق تحریم‌ها» نقد می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، این مراسم روز یکشنبه (۲۱ دی‌ماه) از ساعت ۱۴ به میزبانی این فرهنگسرا برگزار و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت زنده پخش می‌شود.

رضا موسی‌زاده، استاد دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، مهدی عیسی‌زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، عبدالحسین صفایی، علیرضا ظاهری و حمید یزدانیان، از استادان دانشگاه در این مراسم به بررسی موضوع تحریم‌ها می‌پردازند.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: "اعمال تحریم‌های ناعادلانه یکی از سیاست‌های کشورهای نظام سلطه علیه ملت‌هایی است که می‌خواهند روی پای خود بایستند و استقلال را تجربه کنند.

کشورمان ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به توان داخلی و نیروی انسانی توانمند خود تلاش کرد با گذر از سد کشورهای سلطه‌گر، به استقلال دست پیدا کند. دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، پیشرفت‌های نظامی و موشکی و دستاوردهای پزشکی گوشه‌ای از توانمندی دانشمندان ایرانی را به جهانیان نشان داد اما سیاست تحریمی با هدف جلوگیری از این کشورها شامل حال کشورمان شد.

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر خود با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادت این شهید والامقام با تاکید بر لزوم خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌فرمایند: «رفع تحریم به دست دشمن است اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان است.»"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار