جلسه هم اندیشی، طرح نهضت ملی مشارکت تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند دانش آموزی برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه هم اندیشی اجرای طرح نهضت ملی مشارکت تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سایر اعضا در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی، طرح نهضت ملی مشارکت تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند دانش آموزی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به با شیوع بیماری کرونا و تبعات ناشی از آن ابراز داشت : وزارت آموزش و پرورش نیز با طراحی بستر شاد با هدف پوشش حداکثری دانش آموزان و همچنین ارائه خدمات آموزشی وپرورشی با کیفیت، در این بستر در حال تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

مظفری در ادامه افزود: مساله اصلی در این زمینه، تسهیل دسترسی همه دانش آموزان به ابزار هوشمند مناسب برای حضور در کلاس درس ومدارس مجازی که در بستر شبکه شاد است،که تحقق عدالت در بخش آموزشی را مهیا سازد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از مشارکت و کمک های خیرین در زمینه تهیه تبلت و گوشی برای دانش آموزان، اظهارداشت: برای پاسخ به این نیاز، طرح نهضت ملی مشارکت در تهیه تبلت وابزار هوشمند برای دانش آموزان، باعنوان "هدایت "( هر دانش آموز یک تبلت، هرتبلت یک کلاس، مدرسه) تدوین شده است.

مظفری با اشاره به بسیج همه امکانات درون و برون سازمانی ، بخش­های دولتی، عمومی و مردمی و مشارکت خیرین برای تهیه امکانات و تجهیزات فناورانه برای مناطق و دانش آموزان لازم التوجه ، گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی هم مانند کمک های مومنانه، در این زمینه مشارکت فعال و گسترده ای داشته باشند تا شاهد تحقق عدالت آموزشی در سطح استان باشیم.

در این جلسه در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت سایر ارگان ها، آمار دانش آموزان فاقد امکانات و تجهیزات و وضعیت پوشش اینترنت در روستا ها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار