تشکل ها هر قدر به هم نزدیکتر شوند، معنادارتر می شوند

تهران (پانا) - نشست هیئت اندیشه ورز منطقه ۱۱ با حضور عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، ترابعلی، مسئول بسیج منطقه و همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و بسیج منطقه ۱۱ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکل ها هر قدر به هم نزدیکتر شوند، معنادارتر می شوند

در ابتدای نشست هیئت اندیشه ورز منطقه ۱۱، ترابعلی مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۱ در خصوص اهداف تشکیل هیئت اندیشه ورز مطالب و برنامه های پیش بینی شده در این هیئت را بیان کرد.
در ادامه جلسه عنایت مهر در باب اندیشه ورزی بیان کرد: تشکل های فرهنگی از قبیل بسیج، اتحادیه انجمن های اسلامی، سازمان دانش آموزی، معاونت اجتماعی شهرداری، هلال احمر ، مرکز مدیریت حوزه علمیه و بنیاد مهدویت و کارشناسی های مختلف معاونت پرورشی هر قدر به هم نزدیکتر شوند، معنادارتر عمل خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در جمع اندیشه ورز باید بتوانیم برنامه های ابلاغی تشکل های مختلف را تحلیل، هدف سنجی، نتیجه یابی و متناسب با جامعه هدف همسان سازی کنیم.

وی در پایان گفت: دانش آموزان باید بتوانند از ظرفیت های مختلف تشکل ها به بهترین نحو استفاده کنند و تمام تشکل ها باید برنامه های خود را برای موثر واقع شدن با هم ببینند و با هم عمل کنند. خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از دل آموزش و پرورش ایجاد می شود و این مهم، مطلوب گام دوم انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار