مقاومت ریشه عمیق در مبانی دینی دارد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسم و رمز مقاومت در بین ملت‌های مسلمان شده است، تاکید کرد اسلام و مکتب شیعه همیشه جلودار مقاوت بوده است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت ریشه عمیق در مبانی دینی دارد

به گزارش سپاه نیوز، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام فرمانده خود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.

سردار اسماعیل قاآنی در ادامه در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان گفت: امام خامنه‌ای بزرگوار امروز در یک تعریف در رابطه با سپهبد شهید سلیمانی می‌فرمایند، او اسم و رمز مقاومت در بین ملت‌های مسلمان شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: شهید سلیمانی حرف جدیدی در مقاومت نزد، یعنی این علمدار میدان و پرچم مقاومت را از میان آیات قرآن بلند کرد و مسلمین را به ارزش‌های خود دعوت کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی در این مکتب به دوستان و همراهان خود یادآوری می‌کرد که مقاومت ریشه عمیق در مبانی دینی دارد و امروز عرصه مقاومت شرایط خود را دارد.

فرمانده نیروی سپاه قدس اظهار داشت: اسلام و مکتب شیعه همیشه جلودار مقاوت بوده و علمای اسلامی و امام امروز و در راس آنها رهبری به عنوان جامعه مسلمین جلودار بودند.

وی تاکید کرد: رفتار سپهبد شهید سلیمانی مبتنی بر مکتب دین بود و او تمام ارزش‌ها را با محور ولایت هم محور می‌کرد.

وی گفت: بزرگی شهید سلیمانی در این بود کاری نمی‌کرد که در طریق ولایت نباید و ایشان در مدار ولایت عمل می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار