لزوم آشنایی بیشتر پیشتازان خراسان رضوی با سیره حضرت رضا(ع)

مشهد(پانا)-مدیر سازمان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در نشست مدرسان سازمان که درفضای اسکای روم برگزار شد بر لزوم آشنایی بیشتر پیشتازان خراسان رضوی با سیره حضرت رضا(ع) تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم آشنایی بیشتر پیشتازان خراسان رضوی با سیره حضرت رضا(ع)

علی محمد یونسی، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این جلسه گفت: مدت‌هاست ارتباط فعالیت پیشتازان استان با سیره حضرت رضا علیه السلام مطرح است و در این جلسه ابعاد و روشهایی مختلف برای ارتباط نظام مند فعالیت های تشکیلاتی با سیره رضوی را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مشهد مقدس و استان خراسان رضوی با نام و سیره رضوی همراه است و در جلسه با معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بر این موضوع تاکید شد که در فعالیت‌های تشکیلاتی رنگ و بوی رضوی مشهود باشد، البته تمام فعالیت های تشکیلاتی استان در عرصه کشوری با در نظر گرفتن این مهم بوده است، اما با جمع بندی نظرات شما به دنبال نظام مند کردن آن در عرصه های مختلف شناخت سیره رضوی و ابعاد مختلف زیارت هستیم.

غلامرضا حیدری، معاون سازمان دانش اموزی در این جلسه با اشاره به شعار پیشتازان استان با عنوان پیشتازان حریم‌رضوی، طلایه داران ادب و دینداری گفت: امیدواریم بتوانیم پس از شناخت عمیق دانش آموزان از معارف رضوی، شاهد تجلی آن در بینش منش و رفتار دانش آموزان باشیم.

در این جلسه چهار محور شناخت امام رضا (ع)، زندگی نامه و ابعاد شخصیت فردی، سیاسی، اجتماعی ایشان و شناخت معارف امام رضا علیه السلام تحت عنوان معارف رضوی و همچنین موضوع زیارت و ابعاد مختلف آن و در نهایت افزودن نشان رضوی به سایر نشان های پیشتازان مورد بررسی قرار گرفت و مدرسان سازمان دانش آموزی به بیان پیشنهادها و نظرات خود در رابطه با دستور کار جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار