معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

زنجان پیشتاز ثبت نام نوآموزان تحت عنوان «کلاس گویا» در سطح کشور است

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان زنجان عنوان کرد با بسیج همه امکانات و منابع استانی، زنجان پیشتاز ثبت نام نوآموزان 4 و5 سال تحت عنوان کلاس گویا در سطح کشور است که این موفقیت مرهون مدیریت موفق در سطح دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
زنجان پیشتاز ثبت نام نوآموزان تحت عنوان «کلاس گویا» در سطح کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل، در خصوص بسته تحولی خوانا و در ذیل آن «کلاس گویا » که ویژه نوآموزان 4 تا 5سال پیش دبستانی است، توضیحاتی ارائه کرد.

وی مخاطبین این بسته تحولی را نوآموزان و دانش آموزان سراسر کشور معرفی کرد که از ابتدای دی ماه سال جاری در معرض آموزش های پیشرفته و هدفمندی در خصوص تقویت چهار مهارت گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن قرار می گیرند.

به گفته سلامی بیش از 11670 نوآموز مراکز پیش دبستانی رسمی و مجازی در مناطق مختلف آموزشی استان زنجان تحت عنوان «کلاس گویا » شناسایی و ثبت نام شده اند، که با توجه به استفاده از ظرفیت آموزشی شبکه شاد این رقم افزایش یافته و شامل همه مراکز غیر دولتی و دولتی است.

وی در خاتمه از حمایت ها و تلاش های ارزنده مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و همه روساء و معاونین آموزشی و کارشناسان استانی و مناطق 14 استان، راهبران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی مشارکتی تحت حمایت دولت و غیر دولتی قدردانی کرد.

گفتنی است «بسته تحولی مدرسه خوانا » از ابتدای سال تحصیلی جاری به استان های سراسر کشور ابلاغ شده و پس از طی مراحل مقدماتی و آموزش مدرسان کشوری اکنون در مرحله آموزش معلمان مجری است که به زودی و با اتمام این دوره کوتاه مدت از ابتدای بهمن 99 وارد سطح کلاسی خود خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار