پیام مدیرآموزش و پرورش فلاورجان بمناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت

فلاورجان (پانا)-مدیرآموزش و پرورش فلاورجان به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرآموزش و پرورش فلاورجان بمناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت

حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش فلاورجان بمناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکسال از خبرغم انگیز شهادت سردار شهید سلیمانی به دست آمریکای جنایتکاردرساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص ملت رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود گذشت. و اینک این سالگرد با هفته بصیرت و روز وحدت و همدلی و حماسه بزرگ 9دیماه مصادف شده است.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان " روز بصیرت" تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی،ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

حماسه نهم دی ماه خروش ملت ایران علیه فتنه گران و مزدوران جبهه کفر و بیعت عملی و تداوم همراهی امت با ولایت و امامت فقیه عادل است.

خون پاک شهید سلیمانی و یارانش و شهید فخری زاده دانشمند هسته ای هرگز از اذهان پاک نمی شود و انتقام سختی که رهبر معظم انقلاب وعده ی آن را داده اند مورد انتظار قاطبه مردم و جامعه فرهنگیان می باشد، که ان شاءالله به زودی عملی خواهد شد.

بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی و گرامیداشت هفته بصیرت ، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حسینعلی امینی

مدیرآموزش و پرورش فلاورجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار